joi, 12 aprilie 2012

Inceputurile

Nici nu stiu cu ce sa incep... Ma gandesc sa incep cu momentul in care am intrat si eu in lumea kpop-ului si a serialelor coreene... Sincer, nu am crezut niciodata ca ma voi indragosti atat de tare de stilul coreenilor. Sunt un pic obsedata de ei. Poate un pic mai mult...:)
Oricum, hai sa trecem la inceputuri... Am descoperit muzica coreeana si serialele cam in aceeasi perioada. Stiam de existenta serialelor coreene de pe EuforiaTV si de pe alte canale, dar nu m-a interesat niciodata sa ma uit la ele pana cand am ascultat prima melodie coreeana... Stiu ca intr-o zi, tot schimbam canalele si m-am oprit, ca de obicei, pe MusicChannel. Ce vad? Era o trupa de baieti, imbracati mai ciudatel, cantand intr-o limba de asemenea ciudata, cu un stil  al melodiei diferit de cele cu care eram obisnuita... Imi placeau si nu prea, dar acum ma innebuneste melodia! Era trupa SHINee cu melodia Ring Ding Dong. Am ascultat-o pana la sfarsit si asteptam sa mai inceapa ceva de genul, dar pe atunci, MusicChannel dadea doar o melodie de la ora 20:55. Oricum, s-a nimerit ca si in urmatoarele zile sa nimeresc cam pe la ora aia pe canal. A doua pe care am vazut-o parca a fost TaeYang - Where U At... Am descoperit ca apartin unui anumit gen: kpop. Ma gandeam: "Kpop? Korean pop? Posibil...". Dupa melodiile astea doua, de curiozitate am inceput sa ma uit pe Euforia la seriale coreene. Pe atunci era serialul "49 Days", care era pe terminate, dar chiar si asa l-am urmarit pana la ultimul episod pentru ca m-a atras inca de la primele minute. Intre timp am mai vazut cateva melodii pe Music... Am vazut SS501 - Love Ya'... Deci pur si simplu m-am indragostit de melodia aia! O fredonam intruna! Curand, a inceput pe Euforia un nou serial in locul celuilalt. Pana sa inceapa, am vazut secvente si mi-am spus ca e pe genul meu si ca vreau neaparat sa il urmaresc. Si asa a fost. M-am indragostit si de serialul ala! Ups, nu am spus numele: Boys Over Flowers ( sau in romana, 'Baieti de bani gata'). E pe locul 1 in topul meu cu seriale. Iubesc totul la el: actorii ( I love Kim Bum! I love Lee Min Ho! I love Kim Hyun Joong! ), melodiile, povestea. Intre timp, imi luam si revista Popcorn ( care acum nu mai e! :'(( ), unde am vazut mai multe articole scurte despre diferite trupe kpop la cererea cititorilor. Vazand ca totusi este urmarita chestia asta cu coreenii, m-am pus si eu pe cautat mai multe. In momentul ala nu aveam internet acasa, asa ca l-am pus pe fratele meu mai mare sa imi caute melodii ale mai multor trupe si cantareti de pe o lista facuta de mine dupa ce am urmarit in fiecare seara momentul kpop de pe Music. Alta data, am mers la mama la servici unde am cautat de una singura mai multe despre kpop si Boys Over Flowers. Vroiam tot mai mult. Curand, s-a terminat si Boys Over Flowers... Am plans...:) Nu-i problema, a inceput altul si anume Secret Garden. Vai, cat ador si serialul ala! Acum nu o voi tine asa pentru fiecare serial si melodie... Oricum, in scurt timp, de la cateva melodii in playlist cate aveam pe atunci, acum am ajuns sa am in jur de 500. Nici nu stiu exact... Telefonul meu e plin de melodii kpop ( si poze cu artisti si trupe ). Mintea mea e plina de coreeni! Am inceput sa invat coreeana. Multi nu inteleg obsesia mea pentru coreeni... Macar am reusit sa o mai impartasesc si cu altcineva, o persoana pe moment, dar e bine si asa... Imi place mult un lucru ce mi l-a spus o data si a spus ca mi se potriveste: Life is KPOP./ KPOP is life./ No KPOP = No life. Tare, nu? Chiar mi se potriveste. Dar tie?
Am povestit un pic... Trebuia sa ma descarc undeva, nu? :)) Sper ca ti-a placut ce am scris si impartasesti aceleasi pasiuni ca si mine, de aceea as vrea sa-mi spui si tu mie cum ai descoperit lumea asta fantastica ( cum ar spune Big Bang : Fantastic Baby ) a coreenilor. Multumesc ca m-ai ascultat. Jal gayo! Ne revedem la urmatoarele postari.

3 comentarii:

  1. Bravo! faci o ttreaba foarte buna! bafta in continuare!! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey!Um...numai acum am dat peste blogu' asta si am inceput...sa citesc...:))Um...Eu am inceput cu coreeni acum 2 veri:)) ... nu la TV...ci, cateva colege urmareau si povestea in fiecare zi tot felu' de seriale...si intr-o zi m-am apucat de un serial (Plyfull kiss) Locul I in top, serialelor pe care le-am vazut! :)) Um..si de atunci ma tot uit!Am vazut peste 20 de seriale...Sincer sa-ti zic acum..m-am lasat de un pic de vreme...de fapt ma mai uit asa de vreo 2-3 ori pe saptamana mnuma ca...is plictisitoare deja, zic eu...cam toate is la fel...aceasi poveste..mnah!Dar...:)Tot ii ador! Forever! :)Sper sa ai succes cu blogu' asta...acuma!Ma apuc de citit! :)) Haja!

    RăspundețiȘtergere