miercuri, 6 iunie 2012

WOW! Revista BRAVO scrie despre artisti kpop!


Chiar ca WOW! In numarul de ieri, 5 iunie 2012, revista BRAVO a rezervat o pagina (doar atat?!) artistilor kpop cu titlul Trupele K-Pop cuceresc lumea! Bine spus, dar acum va treziti? Scuzati, ar trebui sa fiu fericita si sunt super fericita, dar am eu niste nervusori pe aceasta revista... Spun mai incolo de ce...
Oricum, rubrica Newcomers de la pagina 28 ii are ca "oaspeti" pe Aziatix, Big Bang, Sistar si Girls' Generation. Aveti mai jos o imagine cu articolul (scanata de mine, cred ca se vede destul de bine, dar nu ma astept sa se inteleaga scrisul, normal...):

Articolul are urmatoarea introducere: "Pentru cei care nu stiu, termenul de "k-pop" este o abreviere de la muzica pop coreeana. Curentul a prins extrem de bine la nivel international, iar milioanele de fani au transformat totul intr-un fenomen global. Iata care sunt 4 dintre cele mai importante trupe ale genului:..."
As scrie tot ce au scris despre trupele mentionate mai sus, dar mi-e lene... Oricum, ma bucur foarte mult ca si revista BRAVO a descoperit valul coreean, dupa ce revista POPCORN a introdus pentru prima oara acest curent in Romania in urma cu un an. 
Acum, in legatura cu nervusorii mei pe Bravo... Mi-e foarte ciuda ca revista Bravo a cumparat POPCORN si a desfiintat-o! Iubeam la nebunie revista POPCORN! Si o vreau inapoi cu disperare, dar din pacate nu se mai poate face nimic... It' s gone... S-a incercat readucerea ei pe piata, dar nu a avut niciun rezultat. Si ea a participat la introducerea mea in lumea kpop-ului... De acolo am primul poster cu Big Bang... Of... Numarul din octombrie trecut e preferatul meu:
(Recunosc ca articolul despre kpop din numarul respectiv nu a fost prea reusit din punctul de vedere al traducerii, fiind tradus din germana, din numarul din Germania. Nu ca le-as avea cu germana, nu stiu o iota din ea, dar aveau niste nepotriviri de cuvinte pe acolo, dar important e ca au facut articolul si au si pe coperta.)
Ma intelegeti, nu? Soarta... Tu nu ai vrea sa revina revista POPCORN? Si nu numai pentru faptul ca stia ce e aia kpop, ci pentru intreaga revista.
Acum in legatura cu articolul din BRAVO, tu ce parere ai? Cred ca iti place. Ce trupe crezi ca nu ar fi trebuit sa lipseasca? Dupa mine, as fi vrut sa fi fost toate trupele, dar totusi cred ca nu trebuia sa-i omita pe DBSK, JYJ, SHINee, 2NE1, 2PM, Wonder Girls and so on...
Ma bucur pentru aceasta realizare a revistei si sper sa continue si pe viitor cu mai multe articole si postere. Chiar vreau postere!
(Apropo... Am aflat de chestia asta de pe Kpop Romania pentru ca eu oricum nu imi luam revista. Simteam nevoia sa spun si asta.)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu