vineri, 8 iunie 2012

"Hey... Sunt fanul tau..."



Am gasit chestia asta draguta undeva (cred ca pe tumblr.com...) si m-am gandit sa o impartasesc si cu voi. Am tradus-o din engleza (nu cu Google Translate, pentru ca am mai multa incredere in cum traduc eu :)) si sper sa va placa:

"Hey...
Sunt fanul tau.
Plang in fiecare noapte pentru ca nu pot sa iti cunosc adevarata personalitate.
Plang pentru ca nici macar nu stii de existenta mea.
Zambesc cand zambesti si tu.
Zambesc cand ma uit la o poza cu tine.
Zambesc cand iti ascult cantecele.
Zambesc cand spui ca iti iubesti fanii pentru ca stiu ca si eu sunt unul dintre ei.
Nu dorm, asteptand noul tau cantec sau videoclip.
Imi umplu calculatorul cu milioane si milioane de poze si gift-uri cu tine, dar nu conteaza, pentru ca nu voi sterge nimic.
Eu sunt acea persoana care isi plictiseste prietenii vorbind despre tine toata ziua.
As face orice pentru o imbratisare de-a ta, indiferent ca e dureaza doar 5 secunde.
Eu sunt acea "fata ciudata" din scoala, doar pentru ca sunt fana ta.
Sunt fanul tau. Te iubesc neconditionat.
As face totul pentru tine, chiar daca tu nu ai face la fel.
De aceea, cand ma vei intalni si ma vei cunoaste, imbratiseaza-ma si spune-mi ca ma iubesti pentru ca te-am iubit in tot acest timp."

Tot ce pot sa-i spun celui/celei care a scris asta este ca ii multumesc pentru ca a reusit sa surprinda fiecare moment din viata unui fan adevarat. Cel putin eu chiar m-am regasit in randurile alea... Imi place mult!
Dar tu te regasesti mai sus? Cu siguranta!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu