sâmbătă, 2 iunie 2012

Big Bang - "Monster" MV



A venit! Videoclipul mult asteptat al baietilor de la Big Bang - "Monster"! Melodia este inclusa pe cadoul special pentru fani - albumul Still Alive - album care a fost lansat astazi in format digital.
Melodia este descrisa ca fiind mai puternica si expresiva decat orice alta melodie marca Big Bang.
Mie imi place mult melodia, iar videoclipul mi se pare chiar interesant si sugestiv, desi mi se pare cam... nu stiu cum sa zic... look-ul baietilor. Nu al tuturor... In special al lui TaeYang in unele parti... Mi se pare wow... Vezi si tu mai jos despre ce vorbesc:


Oricum, imi place mult melodia si clipul, sunt foarte tari, iar in legatura cu ce am spus mai inainte, trebuie sa subliniez ca e doar parerea mea, asa ca nu o luati in nume de rau. I'm not a monster! :) Multumesc de intelegere!
I LOVE BIG BANG!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu