miercuri, 11 iulie 2012

Drama saptamanii #2 - Fashion King (Regele modei)

Pentru aceasta saptamana am ales drama Fashion King. De ce am ales aceasta drama? Nu, nu am urmarit-o, daca asta va intrebati, desi am vrut fiindca mi se parea interesanta, dar tot nu am apucat. Am ales aceasta drama pentru ca am un vag sentiment ca va fi urmatoarea drama coreeana ce se va difuza pe Euforia TV dupa ce se termina Lie To Me (Minte-ma Frumos), care apropo, se difuzeaza de luni pana vineri la ora 17:30 si am postat despre ea la prima editie a Dramei saptamanii. Ati inceput sa o urmariti? Eu am inceput inca de miercurea trecuta de cand am postat despre ea si imi place la nebunie! E foarte draguta si interesanta. Eu zic ca merita urmarita. Maine e deja episodul 8. Oricum, revenind la Fashion King... Am vazut in timpul reclamelor de pe Euforia una cu drame coreene din aceasta vara si erau imagini din aceasta drama, pe care eu oricum nu le cunosteam pentru ca nu am urmarit drama, dar m-am convins cand am vazut o imagine pe care scria Regele Modei - de luni pana vineri la 17:30, si stiu ca nu a mai fost aceasta drama pe Euforia. Am vazut ca in locul celei de la ora 16 - Scandalul - va incepe una numita Doua surori pentru un print sau ceva de genul... Nu o cunosc... O voi cauta.
Acum ca am stabilit de ce am ales aceasta drama pentru saptamana asta, incepem?


Povestea

Fashion King (imi place mai mult sa le numesc in engleza) este o drama coreeana de 20 de episoade de gen romantic si melodrama. Povestea dramei este despre niste tineri designeri aspiranti din Piata Dongdaemun, care viseaza la succesul lor. Pe drumul succesului se intalnesc cu relatiile, dragostea si provocarile cu care se vor confrunta pentru a-si urma visul. Kang Young Gul nu a avut niciodata vise sau teluri in viata pentru un viitor stralucit, asta pana cand o intalneste pe Lee Ga Young. De acum, lucreaza impreuna pentru a-si indeplini visurile.

Distributia

  • Yoo Ah In ca Kang Young Gul
  • Seo Young Joo ca tanarul Kang Young Gul
  • Shin Se Kyung ca Lee Ga Young
  • Kim Sae Ron ca tanara Ga Young
  • Lee Je Hoon ca Jung Jae Hyuk
  • Kwon Yu Ri ca Choi Anna
  • Jang Mi Hee ca Madam Jo
  • Han Yoo Yi ca Shin Jung Ah
  • Cha Seo Won ca Miss Go
  • Go Soo Hee ca liderul de trupa
  • Ra Mi Ran ca masina de cusut 1
  • Jang Eun Bi ca masina de cusut 2
  • Ra Jae Woong ca Chil Bok
  • Kim Il Woo ca Jung Man Ho
  • Lee Hye Sook ca Yoon Hyang Sook
  • Kim Byung Ok ca directorul Kim
  • Lee Han Wie ca Hwang Tae San
  • Shin Seung Hwan ca Jang Il Gook
  • Ki Eun Se ca Soo Ji
  • Yoo Chae Young ca Bong Sook
  • Lee Yoo Joon


                                                                             Poze




Cu actorii principali:
Yoo Ah In (pe care il puteti intalni si in drama Scandalul)





Shin Se Kyung (a fost iubita lui Jonghyun de la SHINee)





Lee Je Hoon





Kwon Yu Ri (Girls' Generation)










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu