duminică, 15 iulie 2012

K-pop Fanart #2


Am intarziat si cu postarea asta cu doua zile... Mi ahn hae... Dar nu e o mare paguba. :) Astazi voi incepe cu niste... nici nu stiu cum sa le numesc... realizari ale unor fani care ori nu au ce face, ori au o foarte mare pasiune. Se prea poate sa le fi vazut, iar in caz ca nu, iata ce lucruri super au facut niste fani ai trupei SHINee cu ocazia aniversarii lor de 4 ani ca trupa de pe 25 mai 2012:




Continuam cu niste desene cu diferiti artisti (nu sunt ale mele):


2NE1


Park Bom (2NE1)


CL (2NE1)


TOP (Big Bang)


Eunjung (T-ara)


Zelo (B.A.P.)

Iar urmatoarele poze sunt ale mele, le-am facut pentru un concurs, dar si pentru ca mi s-a parut interesant. Am un joc cu o multime de piese mici colorate, de forme diferite cu care poti face diferite modele, desene pe niste tablite. Cred ca stiti tipul de joc. L-am gasit si eu prin casa si l-am scos ca sa se joace nepoteii mei (da, sunt o mica matusica) si am zis sa fac si eu ceva. L-am facut din nou pe JB de la JJ Project dupa simplul desen pe care vi l-am mai aratat, precum si una pe care scrie JJ Project. As fi vrut sa fac si una cu Jr., dar nu am piese de culoarea parului lui si mi-ar fi parut prea de tot sa-i fac parul albastru, verde sau rosu. :) Iata pozele:


I-am facut obrajii aia rosii pentru ca nu mai aveam destule piese de culoare roz. Cu verde scrie "JB" in coreeana. Deci chiar nu mai aveam cum sa fac si una cu Jr. (doar daca nu-l vrei ca pe un extraterestru verde :))


LOVE JJ PRO...JEC...T (daca nu era loc...)



O gramada de piese...


Nu stiu de ce imi place asa mult asta...

Cam atat pe azi... Deci, nu vreti sa-mi aratati si voi ceva desene? Sau orice altceva. Poate sa fie si un cover la un dans sau melodie. V-am propus asta si in postarea trecuta (care apropo, o aveti aici), unde puteti vedea mai multe despre propunerea mea. 
Oricum, pana data viitoare, Anyong!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu