sâmbătă, 7 iulie 2012

Jang Wooyoung - "Sexy Lady" MV!


OMG! E aici! Cat te-am asteptat, dragul meu Wooyoung! <3
Ok, gata cu introducerea... Jang Wooyoung, membru al trupei 2PM, si-a lansat astazi primul album solo - 23, male, single - si primul videoclip al melodiei de titlu - Sexy Lady. Toata ziua am asteptat asta, ca si cu debutul trupei JJ Project. :) Cand am vazut ca a aparut (putin cam tarziu, ca de la o bucata nu am mai avut timp sa urmaresc), eram ceva de genul:

Apoi am inceput sa ma uit la clip, eram calma (aproape calma...) ca sa pot urmari cu atentie clipul, iar dupa ce s-a terminat m-a apucat starea asta:

Culmea ca in imaginea de mai sus e tot Wooyoung... :) Apropo, nu, nu sunt obsedata. Cred ca am mai spus o data asta cand era vorba de JB din JJ Project... :)
Revenind la album si videoclip... Pai, despre clip ce ar mai fi de spus...? Doar ca e super, Wooyoung arata super cu o imagine foarte sexy, melodia e foarte tare, dupa parerea mea, cu o coregrafie excelenta. Aveti mai jos clipul si restul melodiilor de pe album, plus niste fotografii cu realizari de-ale fanilor din Coreea cu ocazia lansarii solo a artistului si inca un bonus, si anume link-ul de download al albumului. 

Sexy Lady MV


01. 2NITE

                                           

02. Sexy Lady

                                           

03. DJ GOT ME GOIN' CRAZY (feat. Jun. K)

                                            

04. Be With You

                                            

05. Falling Down

                                             

06.  Letting You Go


07.  Only Girl

                                          

Link de download: http://www.mediafire.com/?o1rsknzgiibtjke - in caz ca va cere parola, aceasta este: k2nblog.com
Sau poate vrei sa cumperi albumul pentru a sustine artistul: YesAsia
Poza:

Acum, ce parere aveti despre debutul lui Wooyoung? Eu ii ascult acum albumul si il ador! Se putea sa nu...? :)
Apropo, tot astazi, Wooyoung a postat un clip pentru fanii HOTTESTs pentru promovarea debutului sau solo:

                                               

Tocmai am postat pe canalul meu de pe YouTube un videoclip cu intregul album. Cred ca asa voi face de acum la fiecare nou album. Sper sa reusesc la toate. Oricum, nu ezita sa vizitezi si sa te abonezi la canalul meu pe care il ai aici, sa vizionezi clipurile si sa le astepti si pe urmatoarele. In prezent am albumul lui Wooyoung si primul album al duo-ului 2BiC. L-am mai postat o data, dar am avut o mica problema, dar acum e in regula. Auditie placuta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu