marți, 17 iulie 2012

JJ Project - nou episod MTV Diary si remake-ul lor dupa melodia "Na Na Na"


Mama, cat am asteptat asta! Deci, in primul rand, avem un nou episod cu JJ Project de la emisiunea MTV Diary din Coreea - episodul 14 (inca le asteptam pe 11 si 12). Vizionare placuta!


In al doilea rand, mai stiti momentul cand am spus ca baietii vor face un remake dupa melodia celebra Na Na Na de Yoo Seung Jun din 1998, nu? Daca nu, aveti aici. Baietii au fost invitati in cadrul emisiunii MM Choice sa realizeze acest remake. Despre asta este vorba si in episoadele de la MM Choice de aici. A aparut in sfarsit melodia, care este o colaborare JJ Project, Kim Se Hwang, RoVin si DJ Lip 2 Shot. Iti dai seama ca de cand am vazut ca a aparut, o ascult intr-una, mai ales ca imi place si varianta originala. Ok, haideti sa o ascultam impreuna:


JJ crazy party... :)


Nu m-am putut abtine... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu