vineri, 6 iulie 2012

K-pop Fanart #1


Astazi este vineri, deci avem in program K-pop Fanart! Am mai avut eu postari trecute cu desenele mele cu JJ Project si posterul meu I LOVE KOREA! , dar acum a venit vremea sa arat si alte desene (mult mai reusite si frumoase decat ale mele :)) ale altor artisti. Am gasit o gramada de desene cu artisti k-pop si toate sunt foarte reusite! Exista multi fani talentati! 
Inainte sa pun aceste capodopere, vreau sa spun ca am gasit in jurnalul meu (doamne, n-am mai scris in el de vreo doua luni...) un desen cu Kim Hyun Joong din trupa SS501 si nu pot sa nu-l pun! Stiu ca aveam poza dupa care am facut desenul pe telefon si ma plictiseam intr-o seara si am vrut sa am o "varianta" mai mare, asa ca am stat cu poza in fata si a iesit asta:


Ok, acum niste opere de arta adevarate:


CL - the baddest female! Love her!


GD - catch me on fire! Asta si urmatoarele cinci cu membrii trupei SHINee mi s-au parut chiar dragute!







Lee Joon (MBLAQ) - Love it! Love him! :)


JR (NU'EST) - <3<3<3


Girls' Generation - TaeTiSeo - Twinkle - ador desenul! Si trupa!


Yoseob (B2ST) - cel care va saluta cand intrati pe blog. :) <3

Cam asta pentru azi, restul data viitoare. Poate ai si tu desene cu artistii tai preferati... De ce sa nu le vedem si noi? Nu conteaza ca e reusit sau mai simplu, conteaza ca tu l-ai facut si e cu idolul tau! Asa ca hai, daca ai desene sau cunosti pe altcineva care are sau poti sa te apuci de acum de desenat, trimite-mi poze sau scanat pe adresa mea de mail, iar eu il voi publica cu placere. De fapt, nu trebuie sa fie neaparat desene. Pot sa fie si niste colaje ca cel cu GD de mai sus. Poti trimite pe adresa mea Google care este ellycalance@gmail.com sau pe cea de Yahoo care este ellycalance@yahoo.com. Daca vreti, putem organiza si un concurs. Cheama-ti prietenii la desenat! O sa mai imi chinui si eu talentul... :)
Ce parere ai? Te bagi? Astept sa va spuneti parerile sau curiozitatile despre idee, dar si despre desenele de mai sus, in sectiunea de comentarii, si deasemenea, va astept operele pe mail. Anyong!
(Sper sa iasa ceva din asta...:))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu