luni, 9 iulie 2012

Noutati de la Wonder Girls, B.A.P. si Jang Wooyoung


Wonder Girls au lansat MV-ul noului lor single american - Like Money - care este in colaborare cu Akon (am mai spus ca nu sunt fana). Ma bucur ca au reusit sa faca o colaborare cu un artist de renume si a iesit un rezultat destul de bun (dar tot nu sunt fana Akon). Melodia suna foarte bine (pentru mine, in afara de partile cu Akon), fetele abordand un nou stil si in ceea ce priveste melodia, dar si videoclipul, fiind unul cu un aer de viitor. Dar de ce sa o mai lungesc, haideti sa vedem si noi videoclipul:


(Iar in legatura cu chestiile spuse cu Akon, imi pare rau si e doar parerea mea. Nu ma urati pentru asta, nu? :))



B.A.P. au anuntat de curand ca vor face un comeback cu un nou single - Goodbye. Astazi au lansat teaser-ul melodiei care ii are ca protagonisti pe dragutele personaje Matoki, cum ajung din greseala pe Pamant si trebuie sa isi inceapa aventura pe planeta noastra. Melodia are influente rock, la realizarea ei participand si un celebru chitarist, TOP, care a fost in trupa Seotaiji timp de 10 ani. Haideti sa vedem si noi teaser-ul, iar ca un bonus, aveti mai jos si intreaga melodie (inca nu cu un clip oficial, iar in clipul pe care vi-l voi prezenta este repetat teaser-ul) si pozele membrilor trupei cu personajele Matoki (tocmai mi-am dat seama ca nu am facut postare cu asta...).

Teaser:

Melodie:

Poze:
















Preferatii mei: Zelo cu Totomato <3 si YoungJae cu Jokomato <3.



Wooyoung din trupa 2PM, care tocmai s-a lansat si solo cu albumul 23, male, single, si a impresionat cu melodia de titlu Sexy Lady (o ador! dar si restul albumului!), a postat astazi clipul Making Of pentru noul videoclip. Deasemenea, a sustinut un spectacol cu ocazia promovarii lui solo, care a fost transmis live pe YouTube, avand un public de 11,000 de utilizatori YouTube (la un moment dat ma aflam si eu printre ei; mi-am amintit de asta cu 30 de minute mai tarziu :)). Mai jos aveti clipul Making Of si una dintre performantele de pe scena spectacolului, si anume cea cu Sexy Lady.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu