marți, 17 iulie 2012

Noi clipuri de la Kim Kyu Jong, Crayon Pop, Psy, Kero One si 2PM


Dupa cum am spus intr-o postare trecuta, Kim Kyu Jong din trupa SS501 va realiza un nou album ca si cadou pentru fanii sai, inainte de a se inrola in armata. Astazi a lansat MV-ul melodiei titlu - My Precious One - de pe albumul Meet Me Again. Iubesc melodia si nu mai spunem de cantaret... :)


Crayon Pop realizeaza in sfarsit videoclipul celei de-a doua melodii a lor dupa o serie de teasere. Crayon Pop si-au facut debutul luna trecuta cu melodia Bing Bing, iar acum se intorc cu petrecerea de Saturday Night (chiar imi sunt simpatice fetele astea), pe care o gasim in doua variante:

                                              

        


Psy a realizat luna trecuta melodia Korea care este ca un cantec de lupta al Coreei pentru Jocurile Olimpice de la Londra din acest an, iar acum a realizat videoclipul. Psy a reusit sa creeze un cantec cu instrumente traditionale coreene, dar in care se simte si energia lui unica. Numai ce ne-a incantat cu Gangnam Style (iar imi vine sa dansez dansul de la refren). Oricum, iata noul clip:

                                              

Acum cateva zile, Kero One si-a lansat mult asteptatul album Color Theory. Acum a lansat MV-ul melodiei Shortcuts care este o colaborare cu Sam Ock. Sincer, nu-i cunosc pe niciunul, dar chiar imi place melodia. 

                                               

Baietii de la 2PM au lansat teaser-ul video pentru cel de-al cincilea single japonez, care se presupune a se numi Masquerade, dupa ce s-a vazut ca in teaser se pronunta acest cuvant. Alte informatii nu sunt pe moment, dar asteptam cu nerabdare. Cel putin eu... :) Sunt sigura ca o sa-mi placa la nebunie. Si tie la fel. Iata teaser-ul:

                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu