luni, 9 iulie 2012

Coltul de ras #2

E luni, asa ca e timpul pentru cea de-a doua postare din seria Coltul de ras. Vroiam sa o pun mai dimineata, dar nu am reusit (mergea greu net-ul) si am intarziat un pic. Astazi nu avem o tema anume. Incepem?


Asta s-ar putea sa o mai fi vazut, dar eu una nu ma satur de ea. :)


Se mai intampla...


Bubble, bubble, bubble pop!


Shutdown Zelo :)


Imi place ca se tot repeta chestia asta...


Marul inspaimantator! Bu-hu-hu...


O, Doamne! Onew! XD


Loading...


Aigoo! A facut-o!


Taemin-ah! Ti-a placut baia?


Ok, deci sa traducem...
Bobby: Ah, copilul ala japonez e adorabil.
Humok: E coreean.
Bobby: Da, dar Coreea este unul dintre statele Japoniei.
Eu si multi altii: Serios...? Nu, serios... Aigoo...


Si... poza!


Ce inseamna sa fii inalt in Coreea... Simon si Martina si Super Junior.


Si mai este si... Taemin!


Wooyoung avea de mai demult conceptul asta Sexy Lady... Numai ca aici era o dansatoare sexy din buric...


"Taemin, nu asa ca arat dragut? Stiu ca arat."
Eu: Arati dragut!


Toata lumea sa o ia la sanatoasa! Cu Jang Geun Suk in frunte!


Si tu, TaeYang? Fugi, TaeYang, fugi!



Ce-ai vazut, Jonghyun?


Onew: "Asta e minunat! Nu imi vine sa cred... ca ma hranesc cu pui la o emisiune! Mmmm... Asteapta... Ce e asta?"


De ce esti nervos, Taecyeon?


Minho a ratat!


Iar Taemin capata o mustata...


Pe care o are si aici. "Soy un Dorito"... Clasica... :)




E timpul pentru Boom Shakalaka!

Iar acum e timpul sa incheiem Coltul de ras... Mai multe pe lunea viitoare. Anyong!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu