duminică, 8 iulie 2012

2NE1 revin in forta la "Inkigayo"


Chiar nu puteam sa nu scriu despre asta dupa cat le-am asteptat pe fetele mele preferate!
Dupa lansarea noului videoclip (in caz ca nu l-ai vazut, iata-l aici), fetele revin si pe scena muzicala la Inkigayo. Dar ce revenire! M-a cucerit de-a dreptul! Doar sunt 2NE1, nu? Si CL... Oh, Doamne, cat o pot iubi pe CL! Si pe Bom, Dara si Minzy le iubesc mult, dar CL ramane preferata mea. :)
Incepand cu o introducere rap in engleza facuta de CL (cu totii stim ca CL le are foarte bine cu engleza) si alaturi de un decor mirific, de invidiat (eu una nu am mai vazut asa o reprezentatie), fetele au reusit sa cucereasca publicul si sa ii incante pe Blackjacks. Super tare, no comment... Just love it!
Iata reprezentatia:


Tu ce parere ai despre revenirea fetelor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu