joi, 12 iulie 2012

Stiti cat ii iubesc pe JJ Project...


Stiti ca sunt un mare fan JJ Project, nu? Daca nu, trebuia sa va fi dat seama, chit ca in ultimul timp nu am postat prea mult despre ei... De fapt, noutatile le-am postat mereu, insa exista niste lucruri pe care nu am apucat sa le postez... Mai stiti postarea cand am spus ca JJ Project impreuna cu alte trupe noi ca VIXX, vor participa la emisiunea Diary de pe canalul de muzica MTV (din Coreea de Sud, nu de la noi, din pacate... Nu-i corect...)? Ei bine, emisiunea a inceput demult si, din fericire pentru noi, JOYOUS, un utilizator YouTube si anume ok kitten (habar nu am cine esti sau de unde esti, dar te iubesc!) a postat pe canalul ei toate episoadele de pana acum si numai partile cu JJ Project. Deasemenea, a incarcat si momentele cu trupa din cadrul emisiunii MM Choice, emisiune la care baietii se pregatesc sa cante un hit din 1998 (dupa cum ati vazut si aici). Ok, scopul acestei postari este sa va aduc si voua episoadele din ambele emisiuni, in caz ca nu stiati de ele. Problema e ca nu au pe moment subtitrari, dar sunt sigura ca exista fani care vor traduce (as face-o eu, dar la cata coreeana stiu si eu...). Chiar si asa, nu iti trebuie subtitrare ca sa te bucuri vazandu-i pe baieteii tai preferati in diferite situatii si fiind ei insusi. Eu una m-am distrat mult la unele faze. :) Nu ezitati sa va abonati la canalul lui ok kitten pentru cele mai noi episoade cu baietii! Aveti mai jos ce a incarcat pana acum si urmeaza completarile:

Incepem cu MTV Diary:
Ep. 1:

Ep. 2:
Ep. 3:
Ep. 4:
Ep. 5:
Ep. 6:
Ep. 7:
Ep. 8:
Ep. 9:
Ep. 10:

Continuam cu MM Choice (incepe cu episodul 2):
Ep. 2:

Ep. 3:


I JUST LOVE JJ PROJECT!
I'm a proud JOYOUS!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu