vineri, 17 august 2012

Happy Birthday, GD!


Stiu ca i-am mai urat o data "La multi ani!" si postarea trecuta, dar nu rezist sa o mai fac inca o data: SENGIL CHUKAHAE, KWON JIYONG!!! SARANGHAE!!! Dupa cum am mai spus, astazi, dragul nostru G-Dragon implineste 24 de ani (de fapt pe 18, dar fusul orar...)! Incepem ca de obicei cu profilul artsitului ca de obicei (desi la GD cred ca stim totul ^^), dar sa facem cum ne-am obisnuit...

Profilul lui GD
Nume real: Kwon Ji Yong
Data nasterii: 18 august 1988
Grupa de sange: A
Limbi vorbite: coreeana, engleza, japoneza, franceza
Educatie: scoala generala si liceul Coreean Tradional Seul
Locul nasterii: Seul, Coreea de Sud
Familie: parinti, sora mai mare
Greutate: 58 kg
Inaltime: 177 cm
Tatuaje: Pe un brat are scris "vita dolce", iar pe celalalt "moderato". Pe spate are scris "Too fast to live, too young to die" (clasica ^^).
Muzica preferata: Jay-Z, Omarion
Hobby-uri: deseneaza, compune, asculta muzica, canta / rap, si face expresii amuzante
Cele mai iubite lucruri: moda, gogosi crocante, cainii, cartile (poezie, manga si reviste), sa priveasca desene animate si pe el insusi.
Tipul ideal: O femeie desteapta care isi face treaba bine.

Daca vreti sa stiti mai multe curiozitati despre GD, aveti chiar aici postarea We all love Big Bang!.
Acum, in loc de poze obisnuite pe care cu totii le avem (eu cel putin am o gramada :D), m-am gandit sa fac o postare mai speciala cu cele mai dragute 24 de momente (poze) cu GD (sursa: Soompi). Enjoy! ^^





Baby GD in denim! Deci eu chiar nu stiam poza asta, iar acum ca am vazut-o, m-am indragostit mai tare de el... :x Sunt sigura ca si voi cand ati vazut pentru prima oara poza. Ce scump e! >.<

2. GD imbratiseaza un urs mare de plus. Ce n-as fi dat sa fi fost eu ursul...


3. GD cu degetul in gura in timp ce adoarme stand jos. <3<3<3


4. GD ne arata ochii lui uriasi. :)


5. GD se joaca filmandu-se singur cu o camera in culise la "M! Countdown". Kyeopta >.<


6.  GD si Kaho dormind impreuna<3<3<3 Una dintre preferatele mele <3<3<3


7. GD creeaza cea mai buna si draguta reprezentatie a lui Ha Ji Won pentru parodia trupei Big Bang pentru drama Secret Garden.


8. GD arata de-a dreptul adorabil in hainele sale traditionale coreene!


9. Tinand inghetata ca pe un microfon pentru o reclama. <3


10. O alta poza de-a dreptul super draguta! 


11. GD se imbraca intr-un costum complet de soarece pentru una din performantele trupei. Daca sarea vreo pisica pe el atunci, aceea eram eu. ^^ Iar in acelasi timp cu mine ar fi sarit inca cateva milirde de pisici...


12. GD il tine pe Kaho ca pe un bebelus in brate. So sweet!


13. GD ne incanta cu un mare zambet. Doamne, cu fiecare poza il vreau mai mult!


14. Inca o poza amuzanta pentru el si fani.


15. Fara cuvinte... >.<


16.  GD parand surprins. Iar parand ca lesin...


17. Aegyo >.<


18. GD "plange" pe umarul lui CL. Aww...


19. Baby GD se bronzeaza. ^^


20. GD se "bosumfleaza" pentru camera.


21. Inca un zambet draguuuut.


22. GD isi atinge nasul cu semnul victoriei.


23. GD dovedeste ca poate sa fie la fel (daca nu chiar mai) dragut ca un catelus.


24. GD incanta fanii cu o pozitie de poza draguta in timpul unei performante.


As fi vrut sa fie lista asta la nesfarsit, dar nu se poate pe moment... Sper ca v-a placut si sa-i mai uram inca o data un mare SENG IL CHUKAHAE lui GD!
SENG IL CHUKAHAE, GD!!!
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu