luni, 13 august 2012

Himchan din B.A.P impresioneaza fanii cu o scrisoare scrisa de mana


Himchan din trupa B.A.P le-a multumit fanilor cu ocazia aniversarii lor de 200 de zile printr-o scrisoare de scrisa de mana. Scrisoarea a fost postat pe fancafe-ul trupei si exprima recunostinta lor pentru fani.
Printre acele randuri, Himchan a scris: "Stiti ca timpul pe care il mai avem de petrecut impreuna este mult mai mare decat timpul pe care l-am petrecut deja. Ma gandesc la asta ca o relatie romantica fara despartiri. Va iubesc."
Fanii au fost mai ales impresionati de scrisul lui dragut si ordonat, caligrafic care reflecta fata lui draguta. Inainte de debutul sau, Himchan era cunoscut drept "gukak (muzica traditionala coreeana) ulzzang (fata draguta)". A absolvit liceul national de juniori Gukak si liceul normal national Gukak, iar acum atenteaza cursurile Universitatii Nationale de Arte din Coreea.
B.A.P au debutat cu WARRIOR acum 200 de zile.


Intreaga traducere a scrisorii:
"Pentru BABY (denumirea data fanilor B.A.P),
Timpul a intrecut incet, iar noi am inceput sa ne cunoastem mai bine. O zi, apoi doua zile au trecut pana am ajuns la 200 de zile. Credeti ca ne cunoastem unul pe altul mai bine acum? Cred ca acum incep sa-i inteleg pe Babys (fanii) de afara. ^^!  Stiti ca timpul pe care il mai avem de petrecut impreuna este mult mai mare decat timpul pe care l-am petrecut deja. Stiti ca orice relatie este facuta sa se termine. Dar eu ma gandesc ca suntem intr-o relatie indestructibila (romantica)!
Prin urmare, sa facem o amintire dupa o alta impreuna, BABY <3

Va iubesc <3

- Himchan - "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu