miercuri, 1 august 2012

Noi poze cu JJ Project

Pai, m-am gandit sa fac postarea asta din doua motive:
1. Ador JJ Project, iar blogul asta mereu are noutatile cu trupa, ca un fel de fanclub.
2. Ultimele doua poze contin o "noutate" in sine, ca sa zic asa. :)
Deci, avem poze noi cu Jr. si JB pentru revista OhBoy!. Ei bine, asta am spus si eu cand le-am vazut. Arata atat de bine si in acelasi timp dragut! ^^









Ok, acum cred ca a venit vremea pentru o schimbare... Sau cel putin asa s-a gandit JB... Despre ce vorbesc? Iata pozele de mai jos (sunt de la ultimul lor interviu pentru TBJ):



JB s-a vopsit! Tot e super dragut! ><
Ok, cam asta a fost postarea... Ce parere ai despre look-ul baietilor pentru revista OhBoy!? Dar despre noul look al lui JB? Imi aminteste de Dream High 2...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu