luni, 13 august 2012

Coltul de ras #4


Si cu Coltul de ras am ramas in urma... Drama saptamanii trebuia normal miercuri, dar pentru miercuri am alta ... Acum, sa ne veselim un pic cu niste imagini si sa ne bucuram de altele dragute in acelasi timp. :)


De acord! ^^


kkkk ^^



Acum nu stiu daca asa am ras si eu cand am vazut asta...


Ce-ai vazut acolo...? :D


Da, vorbeam serios. :)


Ca bine spui! <3<3<3


Lollipop kiss - LOVE IT <3


Cred ca am stat minute in sir si m-am holbat la asta... Tu nu ai face la fel? <3


Cute wink  ~_^


Cuplurile din SHINee 


Sexy, Free & Gangnam Style


2NE1 ^^


Inca una draguta foc din partea lui Zelo <3<3<3


Si una de la Minhyun - cat am putut rade si la asta si spune intr-una: cat e de dragut! ^^


Am patit si eu asa ^^


TRUE STORY :D


Sunt mai mult decat jeloasa...


Aww...


Nu-i de mirare ^^


Cat imi place asta, dar nu stiu ce ma fascineaza asa mult la ea... Wooyoung <3<3<3


Asa as vrea sa arate si camera mea... 


Daca e asa, atunci ia-ma si pe mine ostatica la tine!


Aceleasi reactii...


Oh, really? Ganduri "murdare", ganduri "murdare"...


Toti cei care nu sunt fani k-pop ar trebui sa stie astea ca sa ne inteleaga...

Me too! Mai era una cu "inca astepti sa te mariti cu un idol k-pop / coreean (oricare coreean)?".


Draguta asta... Si eu cred asta. ^^

Si eu m-am nascut in tara gresita! T.T


Inca una de-a dreptul adorabila ><

Si eu am de unde alege... Cu totii avem... :)

Iar la ultima chiar nu m-am putut abtine. :D 
Din nou gandurile alea...

Cam asta ar fi pe acum... Sper ca v-a placut.
Celelalte postari din categoria Coltul de ras, le aveti aici, aici si aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu