vineri, 10 august 2012

Noi episoade cu JJ Project pentru MTV Diary, noi poze + alte surprize


Au aparut si urmatoarele episoade cu JJ Project la emisiunea MTV Diary. 

Ep. 21 (contine filmari de la shooting-ul pentru revista Oh! Boy)


Ep. 22 (doar cu JB care se bucura de o iesire in natura)


Ep. 23 (doar cu Jr. care viziteaza intre timp o scoala)


Incepem surprizele... Am mai gasit un mashup cu melodia Bounce. De data aceasta, este cu melodia Two Moons a trupei EXO-K. Si asta suna destul de bine. Ba chiar foarte bine! Imi place si asta la nebunie, mai ales ca iubesc ambele melodii si trupe. Cum s-a intamplat si la primul caz... :) In caz ca l-ai ratat pe primul postat, adica cel cu 2NE1 - I Am The Best, il ai aici, iar mai jos e noul mashup:


Inca o surpriza este un clip care il are in "vizor" numai pe JB. Clipul este cu performanta lui JB, Wooyoung, Chansung (2PM) si Seulong (2AM) pentru melodia Bad Girl Good Girl (in momentul acela transformata in Bad Boy Good Boy) a trupei miss A, de la concertul JYP Nation 2012, despre care am vorbit si aici.


Inca o surpriza (care pentru mine chiar a fost surpriza cand am vazut, poate pentru voi nu, dar vom vedea curand...) este faptul ca JB nu a aparut numai in Dream High 2 (ma rog, nu doar aparut, ci a avut un intreg rol, dar asta e alta poveste :)), ci si in primul sezon Dream High. Stiai? Nu? Te intrebi unde, nu-i asa? A fost un dansator din spate intr-una din performantele pe scena a lui Jason (Jang Wooyoung), mai exact in episodul 3.


Mai aveam o poza, dar nu mai stiu unde am pus-o... Oricum, iata mai jos un clip cu spectacolul respectiv:


(Eu una nu mai ma satur sa ma uit la clip! Adica sunt doi dintre baieteii mei preferati in el (uite ca pana acum stiam doar de unul) si danseaza super si ador melodia si ador serialul etc. ^^)

Cred ca am terminat cu surprizele... Nu-i nimic, daca am ratat ceva pun imediat. ^^
Iar acum avem niste poze de la concertul JYP Nation, de la evenimentele Fan Day organizate de JYP, mai cateva poze de la revista Oh! Boy si mai de la un concert (chestia e ca JB "domina terenul", ca de obicei^^):










































(astea trei sunt pentru promovarea dramei Dream High 2 in Japonia)


Iar astea sunt bonus de la episodul 22:



<3<3<3<3





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu