luni, 7 mai 2012

Limba coreeana

Vrei sa inveti limba coreeana? Sau poate ca deja o inveti... Poate din acelasi loc din care si eu am inceput sa o invat. O cunosti pe Professor Oh? Se prea poate... Eu una o ador si ii multumesc mult pentru cursurile ei foarte usoare si amuzante. Incepi cu lectiile despre citire si scriere, apoi cu numerele si in cele din urma ajungi la KWOW (korean word of the week). In fiecare zi de miercuri apar noi episoade din KWOW pe blogul ei,   http://sweetandtastytv.com/ sau pe canalul YouTube, tot sweetandtasty. Ce mai pot spune... Am uitat sa spun ca lectiile sunt in engleza, dar va descurcati... Mie mi se par foarte simpatice, placute si un mod usor de a invata limba coreeana si lucruri despre Coreea de Sud. Daca nu o cunosti pe Professor Oh si pe personajele ei, fa cunostinta cu ea chiar acum.
Lectia 1: Pronunta alfabetul coreean
Lectia 2: Scrie alfabetul coreean (consoanele si vocalele de baza)
Lectia 3: Consoanele duble (si cateva cuvinte)
Lectia 4: Diftongi
Lectia 5: Numerele in coreeana
KWOW - ep. 1: How to say LOVE in Korean
Cred ca ajunge pe moment pentru a-ti face o idee. Am uitat sa mentionez ca la lectiile 2, 3, 4 ai niste fise de lucru pe care le poti scoate la imprimanta pentru a lucra si a exersa. Le gasesti pe blogul ei. Sau aici...
Sper ca ti-a placut ceea ce am scris si in caz ca vei incepe sa inveti limba coreeana iti urez succes! Saranghae!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu