marți, 22 mai 2012

Pixie Lott incearca un costum hanbok in Coreea


Cantareata din Marea Britanie, Pixie Lott, se afla a ajuns in Coreea de Sud pe 21 mai. A postat recent pe contul sau Twitter o poza cu ea in noul sau costum hanbok si a scris: "Just have been given my Hanbok in Korea!hahah noe in Garosu Street trying Korean food". Pixie Lott a ajuns mai cunoscuta in Coreea dupa colaborarea cu GD si TOP pentru melodia "Dancing On My Own". La inceput mi s-a parut ca nu se prea potriveste cu baietii, dar dupa ce am ascultat mai des melodia, mi-am dat seama ca de fapt e foarte buna. Dupa parerea mea... In caz ca nu stii melodia, poti sa o asculti aici:


Eu una ma bucur foarte mult ca si alti artisti internationali au realizat cat de buni sunt si coreeni. Pixie Lott nu e singura artista care ii cunoaste si ii apreciaza pe baietii de la Big Bang. Jessie J (imi place mult fata asta!), tot din Marea Britanie, i-a intalnit pe cei de la Big Bang la decernarea premiilor MTV'S EMA, unde trupa noastra draga a castigat premiul "Best Worlwide Act" si si-a facut o parere foarte buna depre ei.


Sau alt exemplu ar fi ca Justin Bieber a facut o colaborare cu Far East Movement. Poate unii nu-i considerati artisti kpop sau de genul pentru ca traiesc si s-au lansat in America, dar eu tot ii consider ca facand parte din categoria kpop sau altele de gen pentru ca sunt si ei asiatici pana la urma. :) Melodia se numeste "Live My Life" si o aveti aici:

Nu prea pricep ce cauta LMFAO acolo, dar cu atat mai bine. Mai multi lucreaza cu asiaticii.:) Apropo, ai observat tenisii lui Kev Nish din minutul 0:28 iti par cunoscuti? Cam ca cei pe care ii poarta JR aici:
Scuze, dar nu m-am putut abtine. Trebuia sa spun ceva si de JJ...:)

In fine...Am citit de curand undeva ca Justin Bieber ar vrea sa semneze cu SM Entertainment, dar bineinteles ca a fost doar un zvon dat aiurea. Oricum, acestea au fost doar cateva exemple ce sustin renumele coreenilor si in alte tari. Le multumesc mult tuturor celor carora le place kpop-ul si doresc sa-l promoveze mai mult in lume! Sunteti cei mai tari! De fapt nu... Suntem cei mai tari! Impreuna o putem face! Korea fighting!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu