marți, 15 mai 2012

JJProject - official concept pictures

Pe langa ultimul teaser pe care l-au lansat cei de la JYP pentru noul grup, JJ Project, format din JB si JR, au publicat si niste imagini oficiale privind conceptul baietilor. Ce chestie... In sfarsit le arata fetele... Pana acum nu le-a aratat in teasere deloc fetele, desi stiam cu totii despre cine e vorba. Nu am vrut sa par rea cu observatia asta, deci fara suparare JYP... Mi-a placut sa ghicesc care e care. :) Cum teaser-ul deja l-am publicat, haideti sa vedem si pozele... Ce parere aveti?




Eu una nu ma asteptam chiar la asta, dar imi place mult! :) JB saranghae! Si JR saranghae! De fapt ami spun o data asta: JB saranghae! Imi pare rau, dar chiar sunt o mare fana a lui deja... :)

Sursa: GoKpop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu