luni, 14 mai 2012

XIA - "Tarantallegra" - primul mini-album

Mult asteptatul album "Tarantallegra" al lui Xiah Junsu a fost deja lansat in magazinele online de specialitate. Chiar si asa, v-am pregatit aici melodiile cuprinse pe album. Acest album este compus din multe compozitii personale ale artistului si cuprinde o combinatie de diferite genuri muzicale ca dance, R&B, balade hip-hop, slow si multe altele. Junsu isi traieste titlul de cantaret-idol prin melodiile sale. Ca un cantaret profesionist ce este, XIA se armonizeaza perfect cu melodia evidentiind fiecare emotie a versurilor.
 Artisti ca Flowsik ( AZIATIX ), Gaeko ( Dynamic Duo ), Bizzy si Double K au participat la realizarea albumului. Un loc special il ocupa si Jaejoong, colegul sau de trupa.
Pana gasesc un link pentru download-ul albumului, haideti sa ascultam impreuna cateva dintre melodiile sale minunate. Eu una m-am indragostit la nebunie de "No Gain" si "Intoxication" ( a carei varianta japoneza o stiam de mai demult si pe care o iubesc la fel de mult ). De fapt, imi plac mult toate. Tu ce crezi?
1. Sunset

2. Tarantallegra



3. Set Me Free



4. No Gain



5. I Don't Like Love



7. Intoxication



8. Breath


10. Lullaby

Sursa: allkpop.com
Tocmai v-am gasit si link pentru download! E chiar aici. Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu