sâmbătă, 19 mai 2012

JJ Project - Bounce MV




OMG!!!!!!!! Cred ca iti poti imagina cat de tare am tipat cand am vazut ca in sfarsit s-au lansat!!!!!!!!! Sunt atat de bucuroasa! Toata ziua am asteptat si uite-i aici! JJ Project!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Cred ca numai azi ma uit la el de vreo... cam 1000-1000000 de ori? Poate mai mult... I love JJ Project!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LOVE JB!!!!!!!!!!!!!!!!

[Adaugat mai tarziu]: Iata si celelalte melodii de pe albumul "Bounce". De indata ce gasesc, va servesc si cu link pentru download-ul intregului album. Care iti place cel mai mult? Iti vine sa crezi sau nu, mie imi plac toate. :) Enjoy!

Hooked


Before This Song Ends (ft. Suzy de la miss A)


Aveti chiar aici albumul. Iar aici aveti download-ul MV-ului. Shake it and shake it for me! (Mi-a ramas asta in cap...)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu