miercuri, 23 mai 2012

Woyoung (2PM) si Jo Kwon (2AM) isi lanseaza albume solo


Wooyoung (2PM) si Jo Kwon (2AM) isi lanseaza in aceasta vara primele albume solo. Wooyoung va fi al doilea membru al trupei 2PM care se va lansa solo, dupa Junsu care si-a facut debutul solo in octombrie 2011. Cu toate ca Wooyoung nu a mai performat solo inainte, JYP are incredere in el deoarece "are talentele si abilitatile unui adevarat artist" dupa cum a declarat acesta.
In timp ce Wooyoung nu a mai inregistrat solo, Jo Kwon a facut-o. In 2010 a inregistrat melodia "The Day Of Confessing My Love" , melodie realizata pentru "sotia" sa , Ga In, din show-ul "We Got Married" unde acestia au fost un cuplu.
Alte detalii cu privire la debutul lor solo nu mai sunt pe moment, dar va asigur ca la fiecare noutate va voi anunta, cum a fost si in cazul JJ Project. :) Abia astept! Wooyoung m-a atras inca de cand am descoperit trupa 2PM, dar si rolul lui din Dream High mi-a placut la nebunie. Jason & Pil Suk e cuplul meu preferat de serial. :)
Asteptam cu nerabdare noi vesti. Anyong!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu