vineri, 3 august 2012

TEEN TOP realizeaza "Be Ma Girl" MV, iar Super Junior lanseaza primul teaser video pentru "SPY"

Ah, ce mod minunat sa iti incepi ziua!


TEEN TOP au lansat videoclipul melodiei Be Ma Girl de pe albumul lor special de vara.
Si-au facut comeback-ul in mai putin de o luna de la terminarea promotiilor pentru To You.
Tocmai am terminat de urmarit videoclipul si toata am fost numai un zambet si "fangirling". ^^
Sa urmarim impreuna noul clip foarte colorat si dragut al acestei melodii foarte ritmate, care sigur va fi un hit in aceasta vara:

                                         

Super Junior au lansat primul teaser video pentru SPY!
SPY este melodia titlu a noului album al trupei care va fi lansat online pe 5 august. Albumul va contine toate piesele de pe Sexy, Free & Single, precum si alte cantece noi. Pentru mai multe detalii, aveti aici.
Acum teaser-ul care arata ca melodia si clipul vor fi suuuuper (cel putin dupa parerea mea... Tipatul meu spune totul :)):


Abia astept! ^^

Un comentariu:

  1. Prima data cand m-am uitat la videoclipul baietilor din Teen Top nu mai puteam de inima :)) Am fost extrem de fericita sa-l vad lansat, ei au fost prima mea formatie de k-pop si nu pot sa le multumesc indeajuns! ^^ Melodia e superba, deja am invatat-o, atat de mult am ascultat-o. :))
    Cat despre teaser-ul pentru SPY... Kyaaaah~, abia astept intregul MV!! Sunt sigura ca SuJu nu ma vor dezamagi nici de data asta. ♥

    RăspundețiȘtergere