miercuri, 29 august 2012

Noi MV-uri si teasere

In primul rand, scuze ca nu am postat de atata timp (ma rog, cateva zile, dar mie mi se pare enorm de mult ^^), dar am fost plecata si nu am reusit sa postez nimic din ultimele zile. Abia am reusit sa ma uit si eu un pic peste noutati, dar in rest nimic... Haideti sa incercam sa recuperam cele pierdute, bine? Si sper ca totul e in regula si ca nu v-ati suparat, nu? Nu cred ca ati facut-o... ^^ Sa incepem... (Apropo, chit ca unele lucruri sunt intarziate cu o zi sau doua, altele sunt "abia scoase din cuptor". Mai ales lucrurile despre GD... Curios? Continua sa citesti.^^)

Incepem cu videoclipurile noi (la care apropo, am fost uimita la cat de multe au aparut, iar eu le-am pierdut...):
Noua trupa de fete Skarf au lansat un clip cu coregrafia melodiei lor de debut - Oh! Dance.


Si baietii de la VIXX au lansat un clip cu coregrafia melodiei lor de comeback - Rock Ur Body.


Un nou grup de baieti si-a facut debutul - K-Boys. Noul grup este format din cinci membrii: Gohyun, Kwanghun, Dohyung, Jongchan, Sunglee. Am ascultat mai demult niste melodii de-ale lor, cand inca nu stiam informatii exacte despre acest debut si de aceea nu am fost sigura daca sa le pun si aici. Acum ca sunt sigura, iata mai jos videoclipul melodiei K-Boys si Love, inca o melodie de pe single-ul de debut:

                                           


SolB revine cu videoclipul melodiei Ottogi care este o colaborare cu Jiyoon de la 4minute.

                                           

BIZNIZ revin cu videoclipul noii melodii Legacy. Sincer, nu ii cunosc, dar imi place cum suna melodia. ^^


Crispy Crunch au lansat un nou MV pentru melodia Insert Coin. Lucrul interesant la acest clip este ca nu are sunet. Acest lucru a fost stabilit de artist, iar clipul prezinta in schimb subtitrare in coreeana. Aveti mai jos noul clip, precum si melodia, care nu e de fapt varianta completa, ci un preview:

                                                  

                                                   

B.A.P au lansat varianta reimpachetata a albumului No Mercy. Noua varianta - CRASH - contine toate melodiile de pe No Mercy, precum si o noua varianta a melodiei solo a lui Bang Yong Guk - I Remember - de data aceasta fiind o colaborare cu Daehyun (prima varianta e cu Yoseob din B2ST), si melodia titlu a albumului - CRASH. Iata mai jos clipul melodiei CRASH si noua varianta a melodiei I Remember.

                                          

                                          

ZE:A au realizat si varianta in coreena a melodiei si videoclipului de comeback - Phoenix. Aveti aici varinata in japoneza, iar mai jos cea in coreeana:

                                            

Eunji din trupa A Pink si Seo In Guk colaboreaza pentru melodia All For You, care este un remake dupa melodia trupei CoolMV-ul surprinde scene din serialul Reply 1997 in care joaca cei doi, precum si parti din spatele scenei.


Dupa ce au lansat pozele teaser cu Key si Taemin, SHINee au lansat si pozele cu Jonghyun, Onew si Minho pentru noul lor single japonez - Dazzling Girl. Aici aveti poza cu Key, aici cu Taemin, iar aici mai multe detalii cu privire la noul single japonez.




Numai ce a revenit cu One Of A Kind (ceea ce imi aminteste ca nu am ascultat melodia pe ziua de azi pentru o mie de ori ^^), YG a anuntat ca GD va reveni cu inca un singel - That XX.
Aceasta stire nu a aparut cu mult timp in urma, si deja a fost completata cu o noua poza prin care se spune ca noul single si videoclip nu este recomandat pentru cei cu varsta sub 19 ani (18 ani ca varsta internationala). Noul single si videoclip vor fi lansate pe 1 septembrie dupa cum putem deduce din prima poza. Mai jos aveti poza originala, iar apoi cea modificata:



[Update] Tocmai am descoperit o noua informatie cu privire la noul clip al lui GD! Jenny Kim, prima "fata misterioasa" dezvaluita de YG din noul grup de fete al agentiei, va aparea in acest nou videoclip. 


Inca din luna aprilie, agentia a inceput sa posteze poze cu "fete misterioase" care se spune ca vor forma un nou grup in acest an. Jenny Kim s-a nascut in 1996 si a primit atentie datorita infatisarii ei si a faptului ca s-a raportat ca Yang Hyun Suk a ales-o ca stagiar datorita abilitatilor ei de a vorbi fluent in coreeana, engleza si japoneza si pentru talentul ei in ale dansului si cantatului. Abia astept sa o vad in clip, dar si sa se lanseze noua trupa! ^^

Ador noile debuturi si reveniri si astept cu mare nerabdare comeback-ul trupei SHINee, precum si noul single al lui GD! 
Cam atat pe acum, restul noutatilor urmeaza diseara... Anyong! Scuze inca o data pentru intarzieri. ^3^



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu