joi, 26 iulie 2012

Noi MV-uri de la A-PRINCE si Loen Tree

In primul rand, imi cer scuze pentru ca am intarziat cu postarile. Din nefericire, mi s-a stricat tastatura... Acum...
Noul grup de baieti A-PRINCE au lansat videoclipul pentru melodia You're The Only One. Aceasta melodie nu reprezinta debutul in sine, fiind o realizare pre-debut si a atras atentia fanilor de gen prin faptul ca e compusa de G.O din trupa MBLAQ. Baietii se pregatesc de lansarea primului album, iar astazi sustin un mic spectacol (in Coreea, bineinteles) unde este intrarea libera.
Clipul este unul simplu, dar dragut si sunt sigura ca aceasta trupa a inceput sa adune deja multi fani cu aceasta melodie. Printre ei ma aflu si eu... :)



Loen Tree, despre care v-am spus si aici, este un grup de la LOEN Entertainment, format din diverse vedete din aceasta agentie. Loen Tree este ca un cadou pentru fani si vor lansa un album de vara intitulat Summer Story. Sea Of  Moonlight este prima melodie lansata de pe album, beneficiaza si de un videoclip, iar melodia este cantata de IU si noua trupa de fete, FIESTA, care isi va avea undeva prin august debutul.
Melodia este foarte draguta si energica, perfecta pentru atmosfera de vara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu