duminică, 8 iulie 2012

My Charts #1 - Summer Edition

V-am spus intr-o postare trecuta ca nu am avut timp sa fac asta in cursul zilei de sambata, asa ca fac astazi. Top-ul de azi (care mai degraba nu e un top, pentru ca multe dintre melodii abia le-am descoperit) va avea ca tema insoritul (parca prea insoritul in momentul de fata) anotimp in care ne aflam - vara. Am cautat si am selectat diferite melodii si clipuri celebre cu aceasta tema si am ajuns la o frumoasa lista de 15. Cum am spus, nu sunt puse intr-o ordine a preferintelor, ci ordinea in care mi-au venit melodiile in cap si in care le-am gasit. Desi, locul 1 isi merita pozitia, melodia fiind una dintre cele mai celebre melodii despre vara si al carei refren il cant aproape mereu cand ies afara. Incepem lista cu cele mai celebre melodii si clipuri, noi si vechi, care trezesc gandul de petrecere si distractie in anotimpul vara:

1. f(x) - Hot Summer (2011)


2. SISTAR - Loving U (2012)


3. MYNAME - Summer Party (japoneza) (2012)


4. 2PM & SNSD (Girls' Generation) - Cabi Song (2010)


5. LEDApple - Run To You (2012)


6. Hyuna - Bubble Pop! (2011)


7. Mighty Mouth - LaLaLa (2011)


8. Brown Eyed Girls - Oasis (2007)


9. Lee Jung Hyun - Summer Dance (2003)


10. DBSK - Hi Ya Ya (2005)


11. Big Bang - Sunset Glow (2008)


12. SM Town (BoA, Shinhwa, M.I.LK, Fly To The Sky, Shoo, Kangta, Blackbeat, Dana, Isak N Jiyeon) - Hello Summer (2003)


13. 4minute, 2PM, SNSD, Roo Ra - Summer Dance Mix (2009)


14. Dream Rider - Summer Kiss (2010)


15. Cool - I Want Love (2008)


Sper ca v-a placut prima editie a My Charts si speram ca data viitoare voi reusi sa fac la timp si sa-mi iasa mai bine. Pana atunci, Anyong!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu