joi, 12 iulie 2012

Miscarile de dans ale lui Jongup din trupa B.A.P.


Atata m-am gandit la un titlu mai nu stiu cum, dar nu mi-a venit nimic... Oricum, baietii din trupa B.A.P. au inceput de curand turneul lor solo prin Asia cu performantele din Malaezia si Tailanda. Grupul a pregatit o lista de 10 cantece si deasemenea performante solo. Una dintre aceste performante este si dansul solo al lui Jongup. TS Entertainment a postat un clip pe canalul lor oficial de pe YouTube cu repetitiile pentru acest dans.
Ah, Jongup <3... Danseaza si pe Michael Jackson si Chris Brown (1. Da, imi place Michael Jackson. 2. Tot timpul cand imi amintesc de Chris Brown, ma gandesc ce mult ii place lui Jr. din JJ Project.)...
Iata dansul mai jos:


Am vrut sa pun si live, dar sunt prea galagioase clipurile... Stiti la ce ma refer... Toate tipetele alea... :) Sper sa puna cei de la TS Entertainment clipuri cu performantele solo ale tuturor membrilor. <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu