joi, 26 iulie 2012

Nichkhun si accidentul sau de masina


(Nu am apucat sa scriu despre asta mai devreme...)
Nichkhun din trupa 2PM a fost implicat intr-un accident de masina in timp ce se afla sub influenta alcoolului. In accident a fost implicat si un motociclist. Nu a fost un accident grav, iar martori oculari spun ca nu a fost in totalitate vina cantaretului.

Nichkhun a iesit de sub tacere ca sa isi ceara scuze celor carora i-a dezamagit.
Asa ca a scris pe Twitter:
"Mi-ar placea sa scriu aceasta scrisoare pentru a-mi cere scuze pentru un asemenea act iresponsabil. Persoanei vatamate, familiei sale, oamenilor din Coreea, fanilor mei, familiei JYPE si stafului, membrilor 2PM si tuturor cei care au fost afectati de aceasta situatie. I-am tradat pe cei care mi-au oferit dragostea si sprijinul lor, dragoste si sprijin pe care eu nu le merit, cu un asemenea comportament. Simt nevoia sa imi iau ceva timp liber pentru a-mi pune in ordine gandurile si a revizualiza situatia, pentru a ma face o persoana mai buna si sa nu  mai repet aceasta greseala. Sunt cu adevarat rusinat ca am dezamagit atat de multa lume si sunt imi cer scuze din adancul inimi."
In alta ordine de idei, Nichkhun a fost scos din posterul de promovare a “Caribbean Bay” unde participa impreuna cu colegii sai si Suzy din miss A, a fost scos din a mai prezenta emisiunea “Idol Star Olympics” si nu va participa la alte evenimente publice pentru un timp.
Sa-l sustinem impreuna pe Nichkhun! Sunteti cu mine! Nichkhun, FIGHTING!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu