joi, 12 iulie 2012

Stiati ca...? #2 - Frati si surori


Am vazut de curand o postare pe Soompi (un alt site international despre k-pop)o postare despre fratii gemeni din industria k-pop si m-amgandit sa pun si eu, adaugand cateva perechi, iar unele nefiind gemeni. Deci, sa incepem reuniunile de familie! :)

  • Young Min & Kwang Min din trupa Boyfriend
De ei cred ca stiu cei mai multi. S-au nascut pe data de 24 aprilie 1995 (17 ani) si fac amandoi parte din trupa Boyfriend. Noroc de culorile de par diferite. :) In niste interviuri trecute, ceilalti membrii au spus cateva indicii despre cum poti sa-i diferentiezi. Inainte de debutul lor in trupa, baietii au atras mai mult atentia deoarece seamana cu Kim Hyun Joong din trupa SS501. 

  • Hwayoung din trupa T-ara & Hyoyoung din trupa 5 Dolls
Fetele s-au nascut pe data de 22 august 1993 (fac anul asta 19 ani). Cele doua isi arata cu usurinta si deschis relatia apropiata postand poze dragute si mesaje pe retelele de socializare. In acest an, au aparut impreuna in videoclipul Lovey Dovey Plus al productiei Speed, unde, datorita machiajului si tinutei, iti era greu sa le deosebesti.

  • Kim Junsu din trupa JYJ & Kim Junho
Ok, asta chiar nu am stiut-o... Adica stiam ca Junsu are un frate, dar nu stiam ca geaman. Baietii s-au nascut pe 1 ianuarie 1987 (25 ani). Amandoi sunt cantareti de succes, numai ca Junsu a debutat mai devreme. Junho este inca nou in industrie. A fost initial jucator de basseball, dar din cauza unui accident, a fost nevoit sa isi gaseasca alta cariera. A debutat in 2010 in China sub numele de scena ZUNO. 

  • Kang Joo Hee din trupa Wink & Kang Seung Hee
S-au nascut pe 29 iunie 1983 (29 ani) si sunt mai mult cunoscute in Coreea decat international. Totusi, au revenit cu succes in acest an si au avut o colaborare pe scena cu L. Joe si Chunji din trupa Teen Top.

  • Huh Gak & Huh Gong
S-au nascut pe 5 ianuarie 1985 (27 ani). Huh Gong abia isi incepe drumul spre a deveni un cantaret celebru, pe cand fratele sau a castigat Super Star K2 si a devenit mai cunoscut pentru contributia la coloana sonora a serialului Big. Huh Gong a participat la Vocea Coreei.

Acestea au fost perechile de la Soompi, iar eu il mai adaug pe urmatorul:


  • Cho A (Heo Min Jin) & Way (Heo Min Seon) din trupa Crayon Pop
Le-am prezentat si in profilul trupei Crayon Pop, postat nu demult. S-au nascut pe 12 iulie 1990 (stai un pic! Inseamna ca azi e ziua lor?! Aigoo! Seng il chukahae! Astazi au facut 22 de ani. Ce coincidenta... Chiar acum am observat asta cand m-am uitat la data lor de nastere... :)).



Alti frati/surori, dar nu gemeni mai sunt:

  • Kim Ki Bum din trupa U-KISS & Kim Hyung Jun din trupa SS501 
  • Krystal din trupa f(x) & Jessica din trupa Girls' Generation

  • Yesung (Super Junior) & fratele sau mai mic, Jong Jin
  • Cheondung (Thunder) din trupa MBLAQ & Dara din trupa 2NE1
Cam asta a fost pentru editia de azi a Stiati ca...?. Pana data viitoare, Anyong!
(Aigoo... Tocmai mi-am dat seama ca nu am facut Artistul saptamanii pe saptamana asta... Nu ramane nefacut.)

Un comentariu: