luni, 16 iulie 2012

Coltul de ras #3 - True Story

Prima data la Coltul de ras am avut tema I see no difference (Nu vad nici o diferenta), saptamana trecuta nu a fost o tema exacta, iar saptamana asta ne intoarcem cu o noua tema: True Story (Poveste adevarata). Vom intalni multe lucruri si afirmatii adevarate in legatura cu iubitorii de muzica k-pop si de k-drame. Ar trebui ca asta sa fie partea intai pentru ca sunt multe... Incepem? Oare in cate din situatiile de mai jos te regasesti?



Cum ar trebui sa arate creierul meu si cum este de fapt... O, da... :)


Cum reactionezi la lucruri coreene si cum reactionezi la celelalte...


Cum crezi tu ca suna melodiile k-pop pe care le canti si cum suna de fapt...


Examen de k-drama poate... Ar fi tare. :)


Cand in sfrasit te hotarasti sa nu te mai uiti la drame si sa mergi la culcare...


Statusul tau: singur(a) sau luat(a)? Raspunsul tau: iubesc un idol popular din Seul care nu ma cunoaste.

Trebuie sa strang bani sa merg in Coreea...
sa-mi vad sotul.


Gheparzii pot sta 8 ore in aceeasi pozitie. -> Sunt un ghepard.


Cand e un cantec k-pop volumul tau urca.

Asta chiar e adevarata: KPOP mi-a schimbat lumea mea plictisitoare. Sa stii ca da.

Acum cateva afirmatii:
  • Cand cuvinte normale in engleza sunt intotdeauna asociate cu ceva k-pop. Exemplu:
Cand: HERO nu mai reprezinta doar un erou,
TOP nu este doar o jucarie,
KEY nu este doar un obiect,
JR nu mai inseamna 'junior'
ELF nu este doar o creatura magica,
Cassiopeia nu este doar o constelatie,
BlackJack nu este doar un joc,
Thunder nu este doar un sunet,
Rain nu este doar apa,
Se7en nu este doar un numar,
Bacon nu mai inseamna mancare,
Sunny nu este doar o stare a vremii,
DORADORA nu se refera la exploratorul Dora,
Fiction nu este doar un gen de literatura,
Genie nu provine doar de la Aladdin,
Blue nu este doar o culoare
si
Kpop nu este doar un stil de muzica, ci un stil de viata.
Foarte tare asta. :')
  • Acel moment cand iesi de la calculator dupa ore intregi de urmarit artistii preferati si realizezi ca ti-e foame pentru ca mancarea nu mai este o prioritate pentru tine acum.
  • Baietii cu machiaj obisnuiau sa fie scarbosi. Acum sunt doar HOT.
  • Acel sentiment entuziast pe care il ai cand auzi oameni pe care nu ii cunosti vorbind despre kpop.
  • Sa canti un cantec kpop prietenilor tai cu versuri gresite.
  • Sa folosesti cuvinte "de dulce" in coreeana cand esti nervos (nervoasa).
  • Cand iti doresti sa ai un coleg de clasa coreean pentru atat de multe motive.
  • Incepi sa te uiti la compatibilitatea ta zodiacala cu bias-ul (preferatul) tau.
  • Acel moment cand incerci sa te gandesti la o celebritate si toti ce iti vin in minte sunt coreeni.
  • Conversatie:
Altii: Sotul meu e atat de ocupat la birou incat nici nu ma poate suna.
Altii: Sotul meu e mai ocupat! A trebuit sa mearga si in strainatate.
Eu: Daca ei sunt oameni ocupati...
Altii: ...
Eu: Sotul meu e cel mai ocupat de pe pamant. Are turnee mondiale... Turnee in Asia... Repeta aproape jumatate de zi, nu doarme la timp, zambeste 24/7 pentru fani, semneaza 13890841 hartii sau albume pentru fani.
  • Diferenta dintre fetele normale si mine:
Altele: Mama, te rog cumpara-mi pantofi!
Eu: Mama, te rog cumpara-mi albume kpop!
Altele: Mama, sa mergem la Paris intr-o vacanta!
Eu: Mama, sa mergem in Coreea sa-mi intalnesc bias-ul!
Altele: Mama, cineva ma curteaza.
Eu: Curtat? Eu il astept pe bias-ul meu sa ma curteze.
  • Problema tuturor fanelor: cand nu ai bani pentru albumele kpop si le ceri parintilor, dar tot ce fac ei e sa iti spuna cat de scumpe sunt.
  • Toti trebuie sa completam urmatoarea chestie pentru final:
Eu, (numele tau), voi vizita/vizita Coreea de Sud intr-o zi.

Ok, cam asta a fost pe azi, dar lunea viitoare va fi partea a doua pentru ca mai sunt o gramada. Sper ca ti-a placut. Anyong!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu