sâmbătă, 30 iunie 2012

Heo Young Saeng vorbeste despre noul sau album si viitorul trupei SS501


Revenind cu un nou album - Solo - Heo Young Saeng, membru al trupei SS501, a fost invitat la Ilgan Sports pentru a vorbi despre ultimele sale activitati si planurile ce privesc viitorul trupei SS501. Incepem interviul? :)

1. "De ce ai ales "Solo" ca titlu pentru albumul tau?"
"Acest cuvant are multe semnificatii. Versurile melodiei de titlu sunt despre sentimentele unui barbat dupa o despartire si am simtit ca se potriveste cu situatia mea cand am incercat sa ma descurc de unul singur, departe de SS501. Am participat la productia albumului si am petrecut mult timp lucrand la el. Este un album la care am lucrat cu adevarat de unul singur."
2. "Cum este melodia ta de titlu - 'Crying'?"
"Am iubit-o inca din momentul cand am primit-o. Domnisoarele au avut in special o reactie buna. Cred ca imi place mai mult cantecul pentru ca are versurile compuse de mine. Imi aminteste de povestea mea cand m-am despartit de o fata acum trei ani. Am trecut printr-o perioada grea si in fiecare cantec ce il ascultam in acel timp regaseam povestea mea. Cantecul imi aminteste de cat de mizerabil m-am simtit din cauza ca nu am putut sa o apar si sa o tin langa mine."
3. "A trecut un an de la lansarea primului tau album solo pana la realizarea celui de-al doilea."
"Eu nu cred ca a trecut atat de mult timp. Am fost presat de ideea ca cel de-al doilea album trebuie sa fie mai bun decat primul. Am vrut sa arat o imbunatatire in primul rand. De la inceputul realizarii albumului am participat in colectarea cantecelor si producerea lor. A fost dificil in punctul cand aproape am suferit de depresie, dar am reusit sa imi revin."
4. "In acel timp, ai lucrat deasemenea intr-un musical si un serial."
"Am jucat in musical-ul "The Three Musketeers". Am fost ingrijorat la inceput pentru ca trebuia sa imi limpezesc toate gandurile si sa invat de la inceput. Cu cat faceam mai mult, cu atat vroiam sa imbunatatesc si sa iasa mai bine. Cand a avut loc ultima performanta, m-am simtit gol pe dinauntru si am inceput sa plang. In serialul 'I Need A Fairy' de pe canalul KBS 2TV, am jucat rolul unui star."
5. "Te intalnesti cu cineva?"
"Cand imi place de cineva, nu reusesc sa ma concentrez pe nimic altceva. Stiu ca cu cat incerc sa nu par cine sunt cu adevarat in fata cuiva, cad in capcana. Pe moment, munca e pe primul loc. Eu cred in zicerea ca abilitatile unui barbat ar trebui sa fie primele, pentru ca mereu vei reusi sa gasesti pe cineva dragut care sa stea alaturi de tine dupa ce ti-ai gasit succesul."
6. "Exista vreo competitie intre membrii trupei SS501?"
"Exista o competitie prietenoasa. De cand Hyun Joong a fost primul care si-a inceput cariera solo si a primit multe aprecieri din partea publicului, oamenii se gandesc ca noi, ceilalti membrii am fi gelosi pe el, dar nu este adevarat. De curand, toti membrii am avut o gramada de timp liber, asa ca ne-am intalnit des. Bem ceva si discutam despre viitorul trupei. Bineinteles, Hyun Joong este cel care plateste notele de plata." :)
7. "Se va reuni SS501?"
"Am fost determinati de reunirea trupei Shinhwa. Ma uitam la un talk show unde erau invitati, dupa comeback-ul lor si dintr-odata am inceput sa primesc mesaje de la ceilalti membrii SS501, care intrebau 'Te uiti la asta?' Asta m-am facut sa realizez ca suntem cu adevarat ca un intreg. Cred ca deja am pierdut o sansa de reunire pentru moment din cauza programelor incarcate. Cred ca timpul cel mai potrivit pentru o revenire ar fi cand toti am fost evacuati din armata."

Sursa: allkpop
Traducere: Eun-Hee (porecla mea de acum. Imi place mult engleza si prefer sa traduc eu decat cu Google Translate :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu