luni, 18 iunie 2012

Un moment de "inspiratie"

Nu te mira de titlu, chiar nu am habar de unde mi-a venit... Nici nu cred ca se potriveste, dar ma rog... Momentul ala de "inspiratie" se refera la faptul ca dupa ce am gasit o poza draguta cu JB de la JJ Project (de fapt, cu varianta lui mult mai micuta; o sa vezi la ce ma refer...), mi s-a facut dor sa fac un desen, ceea ce nu am facut cam de mult. Il ai mai jos pe JB in toate "variantele" sale:    :)


Im Jae Bum (JB)


JB si Jr. (Park Jin Young) - JJ Project


Papusa JB. Vreau si eu una! Sau pe Jae Bum in persoana, eu nu m-as supara... :) Ii trimit lista lui Mos Craciun. :)

Iar acum.... momentul meu de stralucire!



Ei, cum e? Seamana cat de cat? Mie mi se pare chiar dragut! Chiar ma mira ca mi-a iesit asa. Totusi nu e cine stie ce opera, cred ca oricine poate sa-l faca, dar pentru mine merge. :) Urmeaza sa-l colorez. Sau arata bine doar asa? Voi vedea... Poate mai fac unul... Oricum, mie imi place mult si poate va da cumva si adevaratul JB peste desen... :) Never say never... Stai, ca acum ma apuca celalalt JB. Poza cu papusa am luat-o de pe pagina de Twitter a lui JB. (Desenul si semnatura din colt sunt ale mele.)
In incheierea acestei postari, as vrea sa mai adaug doar: I LOVE JJ PROJECT! I LOVE JB!



A, da! Mi-am facut si un wallpaper:


In caz ca va intrebati, nu, nu sunt obsedata... :)
Anyong!


Stai! Tocmai mi-am dat seama ca nu am postat un video al baietilor (acum exista cu miile, dar eu ma refer la cel de la MTV The Show. Cu asta, m-am indragostit mai tare de trupa. Mai ales de JB! :))


Acum Anyong!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu