miercuri, 6 iunie 2012

Happy 100th anniversary!

Nu, nu a implinit niciun artist kpop 100 de ani...:) Sunt bucuroasa ca am ajuns la postarea cu numarul 100! Poate pentru unii dintre voi nu inseamna aproape nimic pe langa alte site-uri sau bloguri renumite, mult mai vizitate si apreciate cu aceasta tema, dar pentru mine e ceva... Tin sa multumesc celor care ma urmaresc sau macar au vazut acest blog si il apreciaza. In plus as vrea sa le multumesc celor de la Kpop Romania de unde iau stirile despre kpop legate de Romania si celor de la GoKpop! si allkpop de unde iau celelalte noutati (sper ca  nu va deranjeaza ca ma ajut de voi). Sper ca voi prospera pe viitor... Voi incerca sa fac cat mai multe si diferite lucruri (si voi face, mai ales ca incepe vacanta. Daebak!) astfel incat sa pastrez atentia voastra. Acum ma intreb: cui ma adresez de fapt? deoarece ma intreb daca sunt cateva persoane carora sa ma adresez asa, desi am vazut ca sunt deja doua persoane care ma urmaresc si le multumesc mult! Nu stiu ce mi-a venit... :)
Nu stiu ce as mai putea spune... Sunt foarte fericita ca am reusit sa fac si acest lucru, blogul... Acum chiar am ramas fara cuvinte... Nu pot decat sa zambesc. :)
La cat mai multe postari, iubitori de Coreea (sa marim familia lor) si cele mai bune vesti din lumea kpop-ului si kdramelor! Gamsahabnida! Saranghae!





Si asta mi se potriveste:     :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu