marți, 26 iunie 2012

Un alt moment de "inspiratie"


De fapt, au fost mai multe, mai ales că particip şi la un concurs şi pur şi simplu ador să fac desene de astea. Am modificat postarea. Spun pentru cei care poate au vazut-o deja... Acum am pus toate desenele de pana acum facute de mine. Cum vi se par? La astea nu am mai avut de unde sa ma inspir, ca si in cazul cu papusa JB. Doar la desenul cu Jr., la care m-am ajutat de modelul celui cu JB, prezent si mai sus. Iata "capodoperele" mele :) :





Lipsa de ocupatie, dar si pasiune pentru JJ Project si stilul acesta de desene! :) Acum serios, ce credeti? What do you think? Chiar vreau sa stiu... Nu prea primesc comentarii la postari... Soarta... As vrea propuneri si pentru alte desene, sa mai incerc si ceva nou. Inainte obisnuiam sa desenez mult si chiar imi placea sa desenez oameni, mai ales fete, asa cum mi le imaginam eu. Poate voi pune mai incolo si cateva dintre acele desene, chiar daca nu au legatura cu kpop-ul. Pana atunci, va mai spun inca o data Anyong!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu