miercuri, 27 iunie 2012

JJ Project vor canta melodia "Na Na Na" de Yoo Seung Jun


Cred ca unii dintre voi se vor intreba care Yoo Seung Jun... Eu cel putin, habar nu am cine e. :) Acum sa spun si de ce. Sa luam spre exemplu melodia asta: Na Na Na. Este din anul 1998 si chit ca este populara, eu nu am auzit de ea. Cam veche... Acum am aflat de ea, cand am vazut JJ Project in titlu. :) Am ascultat-o si imi place. Acum, ce legatura au JB si Jr. cu melodia? Baietii au fost alesi pentru a reproduce in stilul lor aceasta melodie in cadrul emisiunii MM Choice de pe canalul MBC. Cantecul e inca nou pentru baieti, avand in vedere ca ei aveau 4 ani cand s-a lansat (dar eu... care aveam un an, nu sunt din Coreea de Sud (as vrea eu!) si am descoperit kpop-ul acum 10 luni...). Baietii incearca sa creeze o coregrafie noua pentru a da un alt aer melodiei. Au contribuit deasemenea si la modificarea partilor rap pentru a include si un pic din stilul lor caracteristic. Deja cred ca a fost sau va fi in curand difuzata performanta baietilor pe canal in Coreea, dar fiti siguri ca voi pune si eu aici performanta de indata ce apare pe net. Abia astept sa o vad si eu! Am ascultat deja de cateva ori melodia. De ce sa nu o vezi si tu? Ai videoclipul mai jos (e un pic mai lung, cam 7 minute, e ca o poveste, iar calitatea video nu e prea buna, dar merge...). Sper sa iti placa.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu