marți, 5 iunie 2012

Wooyoung spune mai multe detalii cu privire la albumul sau solo

Wooyoung din trupa 2PM dezvaluie mai multe detalii cu privire la debutul sau solo. Albumul va contine un cantec compus de colegul sau de trupa, Junho, are in total 6 melodii, facandu-l sa fie de fapt un mini-album.
Cand a fost intrebat de ce el este primul care isi incepe si cariera solo, el a raspuns ca J.Y.Park a fost cel care a propus, si ca e bucuros si recunoscator pentru aceasta oportunitate.
Albumul va fi lansat in luna iulie, iar cel al lui Jo Kwon de la 2AM (despre care am spus de asemenea ca isi va incepe si el cariera solo) este programat pentru sfarsitul acestei luni.
Eu una abia astept ambele albume, dar mai ales al lui Wooyoung! :) I love Wooyoung oppa! 
Iata niste poze cu el (nu ma pot abtine):


















Cand am pus imaginile ascultam BE MINE de 2NE1. Cantam si eu.... :) So just shut up and be mine... Ok, cred ca la mai multi as face asa... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu