vineri, 15 iunie 2012

Lee Min Ho isi incepe lucrul pentru noua drama - "Faith"

Bine, am cam intarziat cu stirea asta, deoarece nu am avut timp si am tot amanat-o, crezand ca poate nu o mai pun, dar am vazut ca atata lume cauta stiri despre Lee Min Ho si din moment ce il iubesc si eu atat de mult, nu am putut sa renunt la asta...
Vestile noi sunt foarte bune pentru cei care nu mai pot astepta nici macar o secunda pentru a-l vedea pe celebrul actor din nou pe micile ecrane. Actorul si-a inceput lucrul pentru noua sa drama - "Faith" - si au fost deja dezvaluite primele imagini ale dramei.
Faith este un serial istoric, in care Lee Min Ho joaca rolul unui bodyguard inteligent care il protejeaza pe regele din era Goryeo.
Aceasta va fi prima data cand Min Ho va juca intr-un serial istoric, drama fiind asteptata cu nerabdare de o multime de fani ai acestuia.
Drama va fi difuzata in Coreea de Sud incepand cu luna august. Noi mai asteptam un pic... Of... Oricum, pe moment ma multumesc cu pozele cu el si noul sau look. Astepti revenirea lui Lee Min Ho?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu