marți, 19 iunie 2012

Girls' Generation TTS - "Twinkle" Cover

Nu e cover-ul meu (as vrea eu sa fac asa ceva), insa e unul foarte tare si amuzant. Nu stiu, poate l-ati vazut, iar in acest caz sunt sigura ca nu v-ar deranja sa-l mai vedeti inca o data, iar in caz ca nu l-ati vazut, il aveti mai jos. Mie mi s-a parut super amuzant si simpatic si nu am putut rezista sa nu-l pun si aici. Merita sa te uiti de la un capat la altul.


Dupa cum s-a vazut si in clip, urmeaza pentru melodia Paparazzi. Oare ala cum va fi...? Oricum, ti-a placut asta, nu-i asa?
De la acelasi "artist" (habar nu am cum sa-i spun, insa i-as cere cu siguranta un autograf), mai avem parte si de un cover al melodiei/videoclipului The Boys, deasemenea foarte comic.


Mai sunt cateva clipuri pe care le gasesti pe YouTube odata cu astea, de aceea nu le pun chiar pe toate. Enjoy! Anyong!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu