joi, 28 iunie 2012

Alte surprize din partea revistei BRAVO


Cred ca ati vazut postarea despre articolul despre kpop din ultimul numar BRAVO (cred ca ultimul, nu le tin socoteala) si poate ca aveti si voi revista (eu una am pastrat doar articolul, iar revista bye-bye). 
Astazi, am descoperit o alta surpriza din partea revistei. Am fost la mall in Suceava (eu sunt din Radauti) si, ca de obicei, ma duc mai intai la reviste sa vad ce a mai aparut. Iau revista BRAVO, numarul din 19 iunie 2012, si ma uit pe coperta la titluri, oricum cu gandul ca nu o iau pentru ca am ciuda pe ea cum am mai spus si alte dati, dar eram curioasa. Ce vad? In coltul unde arata posterele din numar vad poster cu trupa SISTAR - trupa coreeana. Am ramas: whatta...?, iar dupa nu am mai lasat revista. Bineinteles, continutul nu m-a atras cu absolut nimic, voi pastra doar posterul, iar revista va avea acelasi destin ca celalalt numar. Asta e doar parerea mea. Imi pare rau daca v-am deranjat cu ceva spunand asta, dar nu ma pot abtine. Oricum, sunt foarte bucuroasa de poster, nu mai aveam decat unul cu Big Bang de la POPCORN. Posterul e deja pe perete, alaturi de posterul meu cu I love Korea. I-am facut si o poza (e cam mare pentru scaner-ul meu). Nu e prea reusita pentru ca e facuta cu telefonul si nici nu aveam lumina prea buna, dar merge. O voi inlocui cu una mai buna mai incolo. 
Ce pot sa mai spun... Asa vei face de acum, BRAVO? Eu nu ma supar... Dupa o mie de articole si postere cu si despre kpop, poate imi trece si mie ciuda. :) Cum am mai spus, nu va luati de nervusorii mei pe BRAVO. In general, nu e spre binele tau sa pronunti cuvantul asta (bravo) in preajma mea. :) Acum am glumit. In fine, iata posterul:


2 comentarii:

  1. Yeah ..i know! E super si acum in nr. acesta au pus cu Big Bang! Cand am vazut am cazut de pe scaun :)) ... eu sper ca poate vor pune si ceva cu JYJ :x

    RăspundețiȘtergere