miercuri, 26 iunie 2013

Cateva "update-uri"...

GOD, in sfarsit vacanta!!!
N-am mai reusit sa postez si in ultimele saptamani de scoala cum mi-am propus... Sorry again -_-;;;

Incep noua serie de postari cu cateva "update-uri" in ceea ce priveste ce am mai facut in afara blogului, respectiv ce au mai facut dragi prieteni ca Ha Neul, de exemplu. ^^
Si voi incepe cu ea, spunand ca... Frate, fata asta a realizat ceva, nu gluma! A inceput cu pagina ei de Facebook, Drame Coreene si K-Pop (link aici sau in dreapta paginii), care a crescut si a tot crescut! A ajuns si in Top 20 Cele Mai Urmarite Pagini Despre Coreea, top realizat de KCC.Romania! Nu pot zice acum locul exact, pentru ca nu mai gasesc link-ul, dar de indata ce il gasesc, il postez si aici. :D Oricum, tin sa-i zic un mare BRAVO! Chukahaeyo! ^^
Insa Ha Neul nu s-a limitat numai la pagina... O alta realizare de-a ei despre care se stia deja aici este blogul Despre Dramele Coreene, care nu s-a lasat mai prejos si aduce mereu cele mai importante noutati din lumea dramelor, precum si cele mai recente update-uri ale listelor cu drame coreene traduse si in romana. Aveti link aici sau in dreapta paginii.
Acum lucrurile pe care paginile acestui blog inca nu le-a cunoscut...
Ca mai toti adminii paginilor Facebook, si Ha Neul si celelalte admine ale paginii Drame Coreene si K-pop (NaNa, Sayuri, Haeri) si-au facut pagini separate. Ce ar fi de spus despre acestea? Pai, Ha Neul ne incanta pe a ei cu cateva povesti la care veti astepta mereu continuarile cu sufletul la gura! Va asigur, ca lectura acestora e mai placuta decat orice alta lectura a bibliografiei de la scoala! (Asta imi aminteste ca am una cat China pentru la anul  :(( ) Nu uitati sa aruncati o privire peste ele pe pagina acesteia (link aici). Sau mai bine, ca sa va fie mai usor, aveti mai jos cateva dintre link-urile albumelor cu povesti:

Inca nu am terminat cu fata asta... A adunat mai multi, a format o echipa si a inceput sa traduca show-urile noastre preferate. :D Toata munca lor de pana acum o gasiti pe blogul K-shows RO. ^^ Acolo gasiti de asemenea si OST-uri noi subtitrate.
Sper ca n-am ratat nimic de la ea...
Acum sa ma ocup si de mine... Pai...
Ca sa incep cu inceputul... Eu sunt foarte activa pe Google+. :)) Deci daca vreti sa dati de mine usor si repede, stiti unde ma gasiti. :)) Sunt cam dependenta de el... In fine... :P
Ideea e ca, la fel ca si pe Facebook sau alte site-uri de socializare, am intalnit si aici multi oameni minunati fara de care n-as putea in viata de zi cu zi. Astfel, am cunoscut-o si pe Roxana, impreuna cu care am facut o comunitate dedicata desenelor cu artistii preferati. A fost ideea ei, iar impreuna nu am facut decat sa o punem pe picioare. ^^ Exista o gramada de fani talentati in lumea asta si am vrut sa facem un loc unde sa-si prezinte toti realizarile. De ce am pus accent pe lumea? Deoarece comunitatea nu se adreseaza doar fanilor romani, ci din toata lumea! :D Pana in prezent avem 371 de membrii. De mentionat faptul ca pe 1 iunie am atins pragul de 300 de membrii! Deci daca numarul continua sa creasca in felul acesta, e foarte bine. :D Ce e frumos si interesant intr-o astfel de comunitate? Ajungi sa cunosti lume noua, ajungi sa inveti de la cei mai buni. De exemplu, eu una desenam oribil inainte. >< Nu spun ca acum sunt o adevarata artista. XD Ci doar consider ca mi-am imbunatatit un pic tehnica. :D Si totul datorita faptului ca i-am urmarit mereu pe ceilalti. Adevarul e ca veti fi uimiti de cat de talentati pot fi fanii! <3 Acum, exista si o problema cu desenele astea... Si anume asa numitele "drepturi de autor"... Am avut in trecut un incident in care s-au incalcat drepturile de autor ale unor fani, iar dupa acest incident am realizat un regulament strict in ceea ce priveste semnarea si postarea desenelor. Incercam sa tinem sub control pe cat se poate acest lucru. Noroc ca oamenii sunt intelegatori. ^^ Oricum, ce sa o mai lungesc, gasiti regulamentul si altele chiar pe comunitate: Kpop Drawings.
De subliniat faptul ca este o comunitate internationala, iar toate postarile, regulile etc. sunt in engleza.

Ce sa mai zic? V-am adus la cunostinta toate astea, sper ca va vor fi de folos si ca le veti urmari de acum inainte. ^^
P.S. Toate link-urile prezentate in aceasta postare vor fi amintite si in partea dreapta a paginii, la sectiunea "Urmarim si sustinem" (cu exceptia link-urilor catre povestile amintite mai sus).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu