duminică, 25 noiembrie 2012

Flashmob Gangnam Style in Romania + bonus

Aseara vorbeam cu o prietena si mi-a aratat un clip comic cu "Gangnam Style" si mi-a spus ca a vazut in acea seara un reportaj la televizor cu titlul "GANGNAM STYLE" in care vorbea din nou despre cat de mare a ajuns marele fenomen (apropo, clipul a ajuns oficial cel mai vizionat si apreciat videoclip de pe YouTube, intrecandu-l pe Justin Bieber cu "Baby". CHUKAHAEYO! ^^) si au aratat un clip cu un flashmob organizat in Palas Mall din Iasi. A iesit foarte bine, dupa parerea mea. ^^


Un alt clip pe care as vrea sa vi-l arat, desi nu are nicio legatura cu Romania, insa tot cu celebra melodie, este unul... ei bine, nici nu stiu exact cum sa-l descriu. :) E un joc de lumini de Craciun pe melodie. Mie mi s-a parut chiar super tare si nu am rezistat sa nu-l pun si aici. :) Tot de la acea prietena. ^^ (gomawo ;)) Acest clip e din Polonia. (As vrea ca si la casa mea sa fie asa de Craciun :))))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu