marți, 20 noiembrie 2012

I'm back!

Bine, nu inca total, adica o sa mai fie posibil cateva zile de hiatus, sa spunem... Mama, cate chestii am ratat... Adica eu le-am vazut, dar nu am apucat sa le pun si aici... Hai sa vedem cu ce am ramas in urma... Cu toate ca acum, unele poate nu vor mai fi chiar noutati pentru voi...

Incepem cu cele mai noi:

Duo-ul 2BiC au realizat videoclipul melodiei "After 24 Hours", pentru care au lansat zilele astea mai multe teasere.



Juniel a realizat MV-ul melodiei "Bad Man" si mini-albumul "1&1". Albumul contine 5 melodii, dintre care 4 le-a compus chiar ea. Acesta este cel de-al doilea mini-album de la debutul ei cu "Illa Illa".Aveti mai jos videoclipul si restul melodiilor de pe album:


Oh! Happy Day



Boy



Happy Ending


Cat Day


Yoseob din B2ST va debuta solo! Cat am putut tipa cand am vazut si mama nu stia ce e cu mine! :)) Oricum, se pare ca Junhyung din B2ST a dezvaluit de curand un tracklist misterios, toti intrebandu-se daca asta inseamna ca el va debuta solo sau trupa va avea un comeback. Ei bine, s-a confirmat ca Yoseob este cel care va realiza primul sau album solo intitulat "The First Collage". Albumul va fi lansat pe 26 noiembrie si melodiile sunt produse de Junhyung. Se pare ca melodiile vor fi "Look At Me Now", "Caffeine", "Just Do As You Always Did", "Even The, I" si "You Don't Know". Aveti mai jos poza postata de artist pe Twitter alaturi de mesajul "Cred ca sunt gata sa va arat rezultatul muncii pe care am facut-o. Dezvalui tracklist-ul albumului":


Abia astept!!!!!!!!

Alt lucru care ma incanta... SungGyu din INFINITE a realizat albumul sau solo si clipul melodiei titlu "60 seconds"! Aveti mai jos noul videoclip, precum si restul melodiilor de pe albumul "Another Me":


Another Me Album


Vai, cate as mai vrea sa pun, dar ma bate mama la cap sa termin ca ami incolo iar nu o sa mai am timp de teme si altele... Poveste lunga... Poate o sa o spun odata... Sper ca nu va suparati ca am intarziat, nu? Si ca voi mai intarzia un pic... Sambata voi umple blogul de postari! ^^ Pana atunci, ANNYEONG! ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu