vineri, 21 decembrie 2012

"Gangnam Style" ajunge la peste 1 miliard de vizualizari pe YouTube!


Titlul spune totul. :))
"Gangnam Style" a atins marele prag de 1 miliard de vizualizari pe YouTube, performanta care nu a mai fost inregistrata pana acum! Incetul cu incetul, vizualizarile clipului au crescut doborand recorduri, dominand topuri de peste tot. In septembrie, a ajuns la 100 de milioane de vizualizari. Cateva zile mai tarziu a devenit cel mai apreciat videoclip si Psy a fost recunoscut de catre "Guiness World Records". La sfarsitul lui septembrie ajunge la 200 de milioane, ajungand ca mai tarziu in noiembrie sa-l doboare pe Justin Bieber cu videoclipul "Baby" din topul celor mai vizualizate clipuri din toate timpurile. Pentru a sarbatori succesul acestuia, YouTube l-a folosit ca si componenta principala pentru "recapitularea" evenimentelor importante din acest an.
Si uite-l acum la un miliard... CHUKAHAEYO, PSY! 
Asta imi aminteste de ziua mea de azi la scoala si nu ma pot abtine sa nu o spun si aici. :)
Astazi am fost la scoala doar pentru cateva ore pentru a sta degeaba practic si pentru a ne trece mediile. La trecerea mediilor am mers cu diriginta in laboratorul de informatica pentru ca acolo le-a calculat si aranjat cu un program. In timpul asta, cat am stat acolo, a instalat video proiectorul si a pus clipuri cu colinde de pe YouTube. Era o atmosfera chiar placuta... Pana cand...
Diriginta a plecat pentru cateva momente din sala. S-au mai pus vreo doua colinde, dar in tot timpul ala se auzeau voci "Pune Gangnam Style!" Eu nu mai puteam de ras cu niste colege. :) Intr-un final, vine randul pentru "Gangnam Style". Boxele la maxim, videoclipul de-a dreptul mare pe perete si o intreaga adunatura in spatele clasei care dansau. Eu, sincer, nu m-am bagat si eu la dans pentru ca nu mai puteam de ras in banca. :)) Si tot dadeau replay, replay, replay... In timpul asta, ma uitam si eu la clip si chiar am observat ca avea vreo 997 de milioane de vizualizari si am spus de mai multe ori "Doamne, mai are un pic si ajunge la un miliard de vizualizari!", dar chiar nu ma asteptam sa se intample chiar in aceeasi zi. :D Si am vazut ca s-au mai facut diverse glume pe internet referitoare la aceasta performanta si coincidenta ca s-a intamplat tocmai de 21 decembrie, presupusul sfarsit al lumii... :)) Oricum, partea naspa de dupa "recreatia" cu Gangnam Style a fost ca s-a pus "Ai Se Eu Te Pego" (multumesc doamne ca aveam castile la mine! :)) nu suport melodia aia), dar asta e alta poveste...
Simteam nevoia sa spun si povestioara asta daca tot am pomenit de melodie. ^^
Inca o data, CHUKAHAE, PSY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu