vineri, 4 ianuarie 2013

Happy Birthday, Yoseob!


Stiu ca ziua lui e de fapt maine, pe 5 ianuarie, dar nu ma puteam abtine. ^^ Si daca e deja ziua lui in Coreea, de ce sa nu fie si aici? ^^ Nu am mai facut demult postari de gen, iar Yoseob e unul din preferatii mei si nu aveam cum sa-l uit.
SAENGIL CHUKAHAEYO, YOSEOB! 
Incepem ca de obicei? Profilul...

Profilul lui Yoseob
Nume complet: Yang Yo Seob
Data nasterii: 5 ianuarie 1990 (23 de ani)
Twitter oficial: helloimys
Grupa de sange: B
Limbi cunoscute: coreeana, engleza
Pozitie in trupa: vocalist principal
Hobby: cantatul la tobe
Inaltime: 174 cm
Greutate: 56 kg
Familie: o sora mai mare (si o verisoara cu care seamana atat de bine! poza mai jos)

Acum cateva poze. ^^ Am inceput deja lucrul pentru o postare "We all love B2ST!" in genul celor facute cu FT Island, CN BLUE si Big Bang, unde veti gasit mai multe lucruri despre Yoseob. ^^

Sa-i ascultam albumul solo in timp ce ne bucuram de cateva poze:



Incep cu verisoara (daca tot am gasit-o... e model ^^):


Nu-i asa ca seamana foarte bine? Mie asa mi se pare. :D
Continuam cu YOSEOBBIE ♥




Aceasta este o conversatie pe Twitter de azi dintre Yoseob si... Yoseob :)) Spune:
helloimys: Yoseob-ah, la multi ani ♥♥♥♥♥♥♥
helloimys: @helloimys: Multumesc foarte mult Yoseob-ah TT (de fapt ar trebui sa fie "u"-ul coreean) /Sobs/Sobs















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu