miercuri, 17 octombrie 2012

Noutati de la Block B, HyunA, miss A si altii

"BBC, Follow Me!" Asa e, dragilor, Block B au revenit!!!
Block B au realizat primul lor album full-length "Blockbuster" si videoclipul melodiei titlu "NILLILI MAMBO"!
Am vazut videoclipul dimineata inainte sa merg la scoala si aproape ca nu m-am mai putut concentra dupa aia! ^^ Am avut numai melodia asta in cap! Acum ca am ajuns acasa, voi asculta si restul albumului, care sunt sigura ca e pe masura asteptarilor, adica unul dintre cele mai tari! ^^ Bineinteles ca pun si aici melodiile. Daca tot vorbim de Block B, care e bias-ul vostru in trupa? Eu una nu pot sa-mi aleg. ^^ Toti sunt atat de... ahgdshbcjtsyuabcyu~ Ati priceput voi...
Haideti sa vedem noul videoclipul si sa ascultam si restul melodiilor:


Acesta este cu subtitrare in engleza:


Acum restul melodiilor:

11:30


Interlude


NILLILI MAMBO


Mental Breaker


Mental Breaker (Instrumental)


No Joke


Movie's Over


넌 어디에


Halo


Romantically


했어 안했어


NILLILI MAMBO (Instrumental)


Cred ca astea sunt toate... Sper ca sunt toate... Iar ca bonus, aici aveti link de download al albumului (eu una as vrea sa-l cumpar, dar ai mei... ma rog ^^).
Continuam cu HyunA, care a mai lansata cateva poze teaser pentru comeback-ul ei cu cel de-al doilea mini-album solo "Melting". Alte detalii ar fi ca una dintre melodii "Very Hot" a fost interzisa / blocata de importantele programe MBC si KBS. Agentia Cube Entertainment a declarat: "Referinta catre un brand specific (KaKao Talk) in versuri a creat problema. versurile problematice puse in melodie sunt relatate la viata reala din spatele scenei. Inca nu s-a decis daca vom rezolva problema sau daca vom supune melodia la o noua verificare." Melodia este prima la care a participat HyunA la scriere si compunere.
Printre poze se afla si una cu tracklist-ul albumului (click pe poze ca sa le vedeti mai bine):





miss A au realizat un clip making-of al celui mai recent videoclip al lor "I Don't Need A Man".


24K au realizat teaser-ul clipului "Secret Love", melodie inclusa pe albumul lor de debut lansat nu cu foarte mult timp in urma. Dupa ce au realizat videoclipul melodiei titlu "Hurry Up", acum se pare ca se pregatesc si de realizarea videoclipului melodiei "Secret Love":


B.A.P au realizat pozele teaser si pentru Himchan si Youngjae (me: *dead*). Baietii vor lansa cel de-al treilea single "Don't Do It" pe 23 octombrie, iar pe 27 vor sustine prima ceremonie de inaugurare a fanclubului lor, eveniment numit si "1st Baby Day". La ceremonie, trupa va canta hit-uri ale acestora si vor face activitati interactive cu fanii.



Junyoung din ZE:A a remixat melodia "Aftermath" de pe albumul "SPECTACULAR". Este varianta R&B a melodiei, varianta pe care am intalnit-o si pe albumul "PHOENIX" (nu am vazut pe niciun site mentionata asta, dar stiu sigur, pentru ca am melodiile de pe album si stiu ca iubesc aceasta varianta ^^). Diferenta dintre cea de pe album si cea realizata acum este ca pe album este cantata de toata trupa, iar aceasta doar de Junyoung. 


Cam atat pe moment, mai multe cred ca vor fi diseara. ^^ Acum trebuie sa ma chinui sa vad ce sa sterg de pe telefon pentru ca am memoria plina si trebuie neaparat sa-mi pun noul album Block B. ^^ Trebuie sa imi iau un nou card...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu