joi, 11 octombrie 2012

Noutati de la K.will, Jewelry, Block B si multi altii

Deci iubesc noul album al lui K.will! Mai ales melodia titlu pentru care a lansat tot astazi videoclipul "Please Don't"! In videoclip apar Dasom din SISTAR si Seo In Guk. Tare as vrea sa stiu si numele celuilalt frumusel care apare in videoclip. ^^ Daca stie careva, imi spuneti? ^^ Multumesc.
Revenind la melodie si album... Melodia "Please Don't" este inclusa pe noul album "The Third Album Part 1", impreuna cu melodiile "Butterfly" (aproape m-a facut sa plang cand am ascultat-o prima oara), "Come To My Crib" (mai ritmata si in care colaboreaza cu Beenzino), "You're So Beautiful" (foarte draguta melodie care ma face sa ma simt chiar speciala ^^), "Closing My Eyes" (aceasta e melodia intro; scuze ca nu le-am spus in ordine, dar le spun dupa cum mi le amintesc), "Hey You" (inca o melodie mai ritmata si draguta in care colaboreaza cu Choiza din Dynamic Duo), "Bluffing" (pur si simplu o ador! ^^). Aveti mai jos noul videoclip si restul melodiilor de pe album:








Si Jewelry au lansat astazi albumul si videoclipul lor de comeback "LOOK AT ME".


Si daca tot am facut-o la K.will, sa punem si la Jewelry restul melodiilor (inca nu am ascultat albumul lor complet, dar o s-o fac acum ^^):

RHYTHM HA!


LOOK AT ME


Party Rebel


Me Too


Single Single


(Mai este si varianta instrumental a melodiei "LOOK AT ME")

Block B au lansat teaser-ul cu Taeil pentru comeback-ul lor de pe 17 octombrie cu primul album complet (de fapt, eu tot traduc "complet", dar nu vine asa... o sa scriu full-length de acum...).


AA (Double A) au realizat un nou teaser audio pentru noul lor album. Dupa cum am spus si intr-o postare trecuta, baietii vor realiza numeroase teasere pentru melodiile de pe viitorul album, 12 la numar si ale caror nume nu la viom cunoaste pana la lansarea albumului.


Noul trio de la Nega Network, LUNAFLY, au realizat un clip cu filmari de la inregistrarea melodiei lor de debut "How Nice It Would Be". Nu o sa ratez niciodata ocazia de cate ori voi vorbi despre ei de a spune cat de mult ii iubesc. ^^


Ailee a realizat poza de cover a primului sau album "Invitation" care va fi lansat pe 16 octombrie. In postarea de ieri am putut vedea si alte doua poze teaser.


A fost realizat si un videoclip pentru melodia "One Day" de Lee Jun Ki, de pe coloana sonora a dramei "Arang And The Magistrate":


miss A au realizat pozele teaser si cu Suzy si Jia pentru comeback-ul lor cu "Independent Women Pt. 3". Aici le aveti pe cele cu Fei si Min. Ca si la celelalte, si acestea au cate un mesaj, probabil versuri din melodii. Pe poza lui Suzy scrie "Traiesc chiar bine fara un barbat, asa ca daca nu esti de incredere nu veni langa mine, nu ma vand singura atat de usor, pentru ca nu am nevoie de un barbat", iar pe poza lui Jia scrie "Nu vreau sa folosesc indemnizatie de la parintii mei, cum ar fi banii mei, eu sunt in varsta, nu ar trebui sa fie ca o povara [pentru parintii mei], de aceea raman increzatoare".



CJ E&M Entertainment si agentia chineza Super Jet Entertainment si-au unit fortele pentru a crea un grup chinez-coreean numit TimeZ.
Grupul va fi format din 6 membrii, 4 chinezi si 2 coreeni. Trupa planuieste sa debuteze pe 18 octombrie si au realizat deja teasere pentru fiecare membru in parte. Au ajuns deja la al patrulea, Lee Hyeong Joo. Mai jos este teasere-ul cu el, urmand si celelalte care au fost lansate precedent, dar nu le-am pus aici:


Mao Ruo Yi


Liu Guan Xi


Kim Seong Hwan


Ce parere aveti pana acum de noii baieti? Mie mi se pare destul de draguti. ^^ Chiar sunt curioasa sa le vad cat mai repede debutul. ^^




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu