miercuri, 17 octombrie 2012

Un nou anunt

Cine a innebunit si crede ca are mult timp liber? Eu! ^^ De ce spun ca am innebunit? Si de fapt nu am asa mult timp liber... Dar se pare ca in gandul meu, asa ca mi-am mai facut un blog. :)) Acesta este cu versuri traduse in limba romana. Voi lua pe albume, incepand cu cele mai noi, adaugand pe parcurs si altele din urma. Nu stiu ce mi-a venit... Asa, dintr-odata... Sper sa va placa. ^^ Am pus pana acum doar o scurta introducere, poate mai pun si in seara asta cateva verusri noi. Ca de exemplu, incep albumul "Blockbuster" de la Block B pentru ca il ador! <3 Chiar in momentul asta il ascult pentru a mia oara. ^^ Acum e "No Joke" si imi place la nebunie!
Revenind, acesta se numeste "K-Poppin' ~ Versuri K-Pop" (sa mai lucrez la titlu? o sa ma gandesc si la asta...) si cum am mai spus, sper sa va placa. ^^
Cam atat am avut de spus... Deci, ne vedem si pe http://kpoppinversurikpop.blogspot.ro/
Annyeong! ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu